View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
kimmie
Joined: 26 Mar 2010 Posts: 1655 Location: noord holland
|
Posted: Sat Dec 31, 2011 5:57 am Post subject: |
|
|
Mijn ergste flop van 2011 is op de valreep bridesmaids geworden wat een slechte film zeg .... _________________ mijn WiW
|
|
Back to top |
|
|
count_orlok
Joined: 11 Aug 2009 Posts: 4575
|
Posted: Sat Dec 31, 2011 1:04 pm Post subject: |
|
|
+1 Inderdaad heel slecht. Gelukkig nóg iemand die er zo over denkt! En mooi dat er ook meer vrouwen zijn die dat vinden. _________________ Why have you disturbed our sleep; awakened us from our ancient slumber? |
|
Back to top |
|
|
Noxus24
Joined: 26 Mar 2010 Posts: 903 Location: Eindhoven, Noord-Brabant, Nederland
|
Posted: Sat Dec 31, 2011 4:37 pm Post subject: |
|
|
count_orlok wrote: | +1 Inderdaad heel slecht. Gelukkig nóg iemand die er zo over denkt! En mooi dat er ook meer vrouwen zijn die dat vinden. |
+1
verschrikkelijk dat de makers durfden te beweren dat het grover en brutaler zou zijn dan The Hangover ... Niks van gemerkt |
|
Back to top |
|
|
enclave
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 1064
|
Posted: Sat Dec 31, 2011 4:43 pm Post subject: |
|
|
Filmjaar: 2011
Items gezien: 95
Gemiddelde cijfer: 7.1
Top 10 beste ''nieuwe'' films:
1. Black Swan (2010) 9.0
2. Animal Kingdom (2010) 8.7
3. The King’s Speech (2010) 8.6
4. Autoreiji (2010) 8.5
4. Kongen av Bastøy (2010) 8.5
6. Ironclad (2011) 8.4
7. Dial M for Murder (1954) 8.0
8. Midnight in Paris (2011) 7.8
9. 22 mei (2010) 7.7
10. The Trip (2010) 7.6
Top 3 beste ''nieuwe'' series:
1. Mad Men S1 (2007) 8.5
1. Mad Men S2 (2008) 8.5
1. Mad Men S3 (2009) 8.5
Beste ''nieuwe'':…
Documentaire: Braveheart: A Writer’s Journey (2007) 7.5
Korte film: Mouse Palace (2010) 7.0
Nederlandse film: Loft (2010) 7.2
Britse film: The King’s Speech (2010) 8.6
Europese film: [Engeland] The King’s Speech (2010) 8.6
Film met een geschiedkundig onderw.: Ironclad (2011) 8.4
Slechtste “nieuwe” film:
Season of the Witch (2011) 1.0
Top 5 beste herbekeken allerlei:
1. Band of Brothers (2001) 9.8
2. Gladiator (2000) 9.7
3. Snatch. (2000) 9.5
4. Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998) 9.2
4. Lord of War (2005) 9.2 _________________
In the Year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn... (Braveheart) |
|
Back to top |
|
|
count_orlok
Joined: 11 Aug 2009 Posts: 4575
|
Posted: Sat Dec 31, 2011 4:51 pm Post subject: |
|
|
Toch grappig om een film uit '54 onder het kopje "nieuw" te zien staan... _________________ Why have you disturbed our sleep; awakened us from our ancient slumber? |
|
Back to top |
|
|
Noxus24
Joined: 26 Mar 2010 Posts: 903 Location: Eindhoven, Noord-Brabant, Nederland
|
Posted: Sat Dec 31, 2011 5:02 pm Post subject: |
|
|
Kan niet echt zeggen dat ik de Loft beste nederlandse film vind , niks vernieuwends onder de zon
Ik vond het een erg slechte remake van de Belgische Loft , maar dat is mijn mening . Waarom een nederlandse remake maken van een al perfecte belgische thriller die al nederlandstalig is?
Een Engelstalige remake kan ik enigzins wel begrijpen , die komt er ook en wordt ook gemaakt door de originele regisseur . |
|
Back to top |
|
|
The_Milagro
Joined: 04 Jul 2009 Posts: 4303
|
Posted: Sun Jan 01, 2012 3:14 pm Post subject: |
|
|
Alles staat in willekeurige volgorde;
Top 2011 (8,5 +);
Rango
One Life
Drive
The Adventures of Tintin
Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides
Finisterrae
Sherlock Holmes: A Game of Shadows
Hobo with a Shotgun
Puss in Boots
Rise of the Planet of the Apes
Flop 2011 (6.5 -);
Mr. Popper's Penguins
Club Zeus
The Smurfs
The Thing _________________ Even if you fall on your face, you're still moving forward.
Collectie
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted then used against you. |
|
Back to top |
|
|
enclave
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 1064
|
Posted: Wed Jan 11, 2012 2:38 pm Post subject: |
|
|
count_orlok wrote: | Toch grappig om een film uit '54 onder het kopje "nieuw" te zien staan... |
Toch helemaal nieuw voor mij.
Noxus24 wrote: | Kan niet echt zeggen dat ik de Loft beste nederlandse film vind , niks vernieuwends onder de zon
Ik vond het een erg slechte remake van de Belgische Loft , maar dat is mijn mening . Waarom een nederlandse remake maken van een al perfecte belgische thriller die al nederlandstalig is?
Een Engelstalige remake kan ik enigzins wel begrijpen , die komt er ook en wordt ook gemaakt door de originele regisseur . |
Er was niets beters.... _________________
In the Year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn... (Braveheart) |
|
Back to top |
|
|
JT Chinaski
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 2166 Location: Drachten
|
Posted: Sat Jan 14, 2012 2:42 am Post subject: |
|
|
Quentin Tarantino's favorieten:
Quote: | Quentin Tarantino’s official Top Eleven of 2011
1. Midnight In Paris
2. Rise Of The Planet Of The Apes
3. Moneyball
4. The Skin I Live In
5. X-Men: First Class
6. Young Adult
7. Attack The Block
8. Red State
9. Warrior
10. The Artist / Our Idiot Brother (tie)
11. The Three Musketeers
Others considered in no particular order
50/50
Beginners
Hugo
The Iron Lady
Carnage
Green Hornet
Green Lantern
Captain America
The Descendants
My Week With Marilyn
Fast Five
Tree Of Life
The Hangover Part II
Mission Impossible 4
The Beaver
Contagion
The Sitter
War Horse
Nice Try Award
Drive
Hannah
Drive Angry
Real Steel
Best Director
Pedro Almodovar
Bennett Miller
Woody Allen
Jason Reitman
Michel Hazanavicius
Best Original Screenplay
Midnight In Paris
Young Adult
Red State
Attack The Block
Our Idiot Brother
Beginners
Best Adapted Screenplay
Moneyball
The Skin I live In
Carnage
Rise Of The Planet Of The Apes
Hugo
X-Men: First Class
Worst Films
Sucker Punch
Potiche (Trophy Wife)
Miral
Insidious
Rampart
Straw Dogs
Paranormal Activity 3
Meek’s Cutoff
http://networkedblogs.com/sFFZy |
_________________ “Roses are red, violets are blue, I'm a schizophrenic... and so am I!” Bill Murray (What about Bob?) |
|
Back to top |
|
|
kimmie
Joined: 26 Mar 2010 Posts: 1655 Location: noord holland
|
Posted: Sat Jan 14, 2012 10:26 am Post subject: |
|
|
het lijstje dat ik voor wiw had gemaakt
top 10 films uitgekomen in 2011
1. Harry potter deadly Hallows deel 2
2. A separation
3. La piel que habito
4. Tinker Tailor soldier spy
5. The artist
6. Rise of the planet of the apes
7. Water for elephants
8. Margin call
9. 50/50
10. Contagion
Top 10 gezien in 2011 uit jaar 2010 (dus waarschijnlijk in 2011 uitgekomen)
1. Biutiful
2. The fighter
3. The king's speech
4. Pulsar
5. Somewhere
6. The whistleblower
7. Winter's bone
8. the kids are allright
9. Haeven
10. Incendies
Top 10 overige gezien in 2011
1. Avatar
2. The green mile
3. Alice in wonderland
4. How to train your dragon
5. O brother where a thou
6. Senna
7. LA confidential
8. the blind cide
9 Cidade de deus
10. Into the wild
Top 10 herkijk 2011
1. Mar Adentro
2. A beautiful mind
3. Seven
4. the big lebowski
5. LE faboleux destin de Amelie poulain
6. Primal fear
7. Goodbye lenin
8 The hangover
9 .Once upon a time in the west
10. A fish calles wanda
Top 10 series gezien in 2011
1. The big bang theory seizoen 3
2. CSI seizoen 11
3. ER seizoen 15
4. Forbrydelsen seizoen 1
5. The big bang theory seizoen 1 en 2
6. Grey's anatomy s 1
7. How i met your mother s 4
8. Forbrydelsen 2
9. How i met your mother s 1 2 en 3
10. Law and order SVU seizoen 11 _________________ mijn WiW
|
|
Back to top |
|
|
Wizz-Art
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 6696 Location: Zeeland NL B.S.E. EMPEROR
|
Posted: Sat Jan 14, 2012 11:09 am Post subject: |
|
|
Leuk lijstje van QT, 2 van zijn favo's staan ook in mijn top 10 9 (X-Men en Attack the Block) al heb ik de rest uit z'n lijst op Planet of the Apes na, nog niet gezien..heb wel Midnight in Paris nog op het programma staan voor komende week. _________________ *For love some WiLL search the ends of earth..to possess the object of their desire some even KiLL..* |
|
Back to top |
|
|
Verhoeven
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 5626 Location: Zuid-Limburg
|
Posted: Sat Jan 14, 2012 1:54 pm Post subject: |
|
|
Waardeloos Amerikaans rijtje van, QT. Eén van de redenen waarom ik meestal Amerikaanse films uit mijn lijst schuw. Wat hun doen kan ik ook. _________________ Over smaak valt zeker niet te twisten maar over de inhoud wel. |
|
Back to top |
|
|
Inland Rabbit
Joined: 20 Apr 2010 Posts: 1171 Location: Houten
|
Posted: Sat Jan 14, 2012 2:46 pm Post subject: |
|
|
Valt mee Verhoeven, in zijn top 11 (je doet een top 10 of je doet het niet, maargoed) staan evengoed waardeloze als waardevolle.
Goede: Moneyball, Attack the Block, Red State (niet gezien, maar die gaat wel goed zijn), (zelfde geldt voor) Young Adult.
In je Worst Films lijstje dan wel Insidious en Meek's Cutoff zetten, das een beetje raar. _________________
|
|
Back to top |
|
|
Verhoeven
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 5626 Location: Zuid-Limburg
|
Posted: Sat Jan 14, 2012 3:11 pm Post subject: |
|
|
Inland Rabbit wrote: | Valt mee Verhoeven, in zijn top 11 (je doet een top 10 of je doet het niet, maargoed) staan evengoed waardeloze als waardevolle. |
Daar gaat het mij niet om. Het is op één titel na alleen maar Amerikaanse films. En dat voor iemand zoveel filmische inspiratie haalt uit Europa en Azië. _________________ Over smaak valt zeker niet te twisten maar over de inhoud wel. |
|
Back to top |
|
|
Inland Rabbit
Joined: 20 Apr 2010 Posts: 1171 Location: Houten
|
Posted: Sat Jan 14, 2012 3:18 pm Post subject: |
|
|
2 titels, Attack The Block is UK. Tsjah en laat m, als ie zn lijst vol had gegooid met obscure Japanse shit had je er niets van gezegd.
Al had ik 13 Assasins wel in zn top verwacht ja, man is groot Miike fan. Maar misschien kwam die in VS al in 2010 uit? _________________
|
|
Back to top |
|
|
|