View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Verhoeven
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 5626 Location: Zuid-Limburg
|
Posted: Tue Aug 16, 2011 3:37 pm Post subject: Persoonlijke Flop 100 (25 | 50 | 75 | 250) |
|
|
Er gaat over het algemeen zoveel aandacht uit naar 'Toplijsten' of 'Favoriete Films Allertijden' of 'Beste Films' dat je zelden of nooit Persoonlijke Floplijsten ziet. Misschien eens leuk dat ieder voor zich een soort van 'All Time Floplijst' maakt. Wie durft af te trappen? _________________ Over smaak valt zeker niet te twisten maar over de inhoud wel. |
|
Back to top |
|
|
count_orlok
Joined: 11 Aug 2009 Posts: 4575
|
Posted: Tue Aug 16, 2011 11:40 pm Post subject: |
|
|
Top 9 volgens mijn WIW lijst:
1. 2001 maniacs
Kung Pow: Enter the Fist
3. Zombeak
4. Trash Humpers
Made in Serbia
6. Zone of the Dead
7. Transformers: Revenge of the Fallen
Couples Retreat
9. The Gruesome Twosome _________________ Why have you disturbed our sleep; awakened us from our ancient slumber? |
|
Back to top |
|
|
Nick_SN
Joined: 29 Jul 2009 Posts: 3449 Location: Leiden
|
Posted: Wed Aug 17, 2011 12:04 am Post subject: |
|
|
Ook adhv WIW, té obscure stuff maar weggelaten;
1. American Pie Presents: The Book of Love
2. The Love Guru
3. Black Devil Doll
4. Joshua = Devil's Child
5. Who Am I
6. Robot Monster
7. Mega Piranha
8. Day of the Woman = I Spit On Your Grave (1978)
9. Het Schnitzelparadijs
10. Mr. Magoo
11. High Tension
12. Happy Feet
13. Ghoulies
14. 2001: A Space Travesty
15. Jennifer's Body
Het spijt me Leslie Nielsen _________________
|
|
Back to top |
|
|
count_orlok
Joined: 11 Aug 2009 Posts: 4575
|
Posted: Wed Aug 17, 2011 12:11 am Post subject: |
|
|
Is die High Tension "Haute Tension" van Alexandre Aja? In dat geval: totaal niet met je eens! Jennifer's Body von ik ook echt niet zo slecht.
2001: a space travesty kan ik me niet heel goed meer herinneren, maar ik geloof dat ik hem best grappig vond ooit. _________________ Why have you disturbed our sleep; awakened us from our ancient slumber? |
|
Back to top |
|
|
Nick_SN
Joined: 29 Jul 2009 Posts: 3449 Location: Leiden
|
Posted: Wed Aug 17, 2011 12:22 am Post subject: |
|
|
count_orlok wrote: | Is die High Tension "Haute Tension" van Alexandre Aja? In dat geval: totaal niet met je eens! Jennifer's Body von ik ook echt niet zo slecht.
2001: a space travesty kan ik me niet heel goed meer herinneren, maar ik geloof dat ik hem best grappig vond ooit. |
Jep die HT, het was zó een ongelofelijke tegenvaller voor me destijds, misschien dat ik hem bij een herkijk wel een puntje hoger zou geven ofzo, maar weinig trek in
Ik dacht hetzelfde van 2001, maar hoeveel ik ook van Nielsen kan houden was dit abominabel, op de eindcredits na dan .
Ik ben het natuurlijk ook niet eens met jouw Kung Pow maar kan er wel begrip voor tonen. Couples Retreat vond ik gewoon zwaar matig, niet voor herhaling vatbaar maar ook zeker niet thuishoren in zo'n lijst, though I guess dat sommigen hetzelfde zullen zeggen over American Pie BOL. _________________
|
|
Back to top |
|
|
Kurz
Joined: 20 Feb 2010 Posts: 414
|
Posted: Wed Aug 17, 2011 12:32 am Post subject: |
|
|
1. Zombie Strippers! (2008)
2. Dva v odnom (2007)
3. Hoodwinked! (2005)
4. Volle maan (2002)
5. When in Rome (2010)
6. American Combatant (2006)
7. Thriller - en grym film (1974)
8. Tunnel Rats (2008)
9. Viva Zapata! (1952)
10. Fighting Fish (2004)
11. War (2007
12. Basic Instinct 2 (2006)
13. Psycho (1998)
14. Ghosts of Girlfriends Past (2009)
15. Parade (1974)
16. Dementia 13 (1963)
17. Lo chiamavano Trinitŕ (1970)
18. Dracula 3000 (2004)
19. Sorority Row (2009)
20. Underdog (2007) _________________ Salon Indien |
|
Back to top |
|
|
JT Chinaski
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 2166 Location: Drachten
|
Posted: Wed Aug 17, 2011 12:37 am Post subject: |
|
|
1. Tarnation
2. Ken Park.
3. Paranoid Park
4. Donkey Punch
5. Brüno
6. Date Movie
7. Phat Girlz
8. Piet Kluit, een man met ballen.
9. Terkel i knibe
10. The Long Weekend
11. Sex Drive
12. Jackass Number Two
13. Hot Rod
14. Baise-moi
15. Blood Feast
16. Cyclops
17. Wijster
18. Afblijven
19. It's All Gone Pete Tong
20. Ali G Indahouse
Dit zijn al mijn ''laagst'' beoordeelde films sinds 2006. _________________ “Roses are red, violets are blue, I'm a schizophrenic... and so am I!” Bill Murray (What about Bob?) |
|
Back to top |
|
|
Nick_SN
Joined: 29 Jul 2009 Posts: 3449 Location: Leiden
|
Posted: Wed Aug 17, 2011 12:48 am Post subject: |
|
|
Hot Rod in een lijst met Date Movie? spijtig Hot Rod staat waarschijnlijk wel in mijn top10 comedies, Date Movie in de flop10 _________________
|
|
Back to top |
|
|
count_orlok
Joined: 11 Aug 2009 Posts: 4575
|
Posted: Wed Aug 17, 2011 1:47 am Post subject: |
|
|
@Nick: HT's plot scoort qua geloofwaardigheid natuurlijk laag, hoewel de twist wel leuk is. De spanning, kills, cinematografie, intensiteit en toch ook originaliteit maken het één van de betere én belangrijkste horrorfilms van afgelopen decennium. Er zijn inderdaadvast slechtere films dan Couples Retreat maar in mijn WIW krijgt hij gewoon een erg lage score.
@Kurz: niet eens met Dementia 13 en Sorority Row.
@JT: niet eens met Donkey Punch, Sex drive enAli G.
Ken Park en Brüno kan ik begrijpen dat mensen ze helemaal niks vinden maar ik vond ze beiden absoluut sterke punten hebben. _________________ Why have you disturbed our sleep; awakened us from our ancient slumber? |
|
Back to top |
|
|
kimmie
Joined: 26 Mar 2010 Posts: 1655 Location: noord holland
|
Posted: Wed Aug 17, 2011 2:14 am Post subject: |
|
|
op basis van WiW
dus eigenlijk sinds 2008
Brüno (2009)
The Whole Ten Yards (2004)
I Am Number Four (2011)
The Heartbreak Kid (2007)
Ed Gein: The Butcher of Plainfield (2007)
Tenderness (2008)
New in Town (2009)
The Heavy (2010)
De eetclub (2010)
Bug (2006) _________________ mijn WiW
|
|
Back to top |
|
|
Verhoeven
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 5626 Location: Zuid-Limburg
|
Posted: Wed Aug 17, 2011 5:08 pm Post subject: |
|
|
001. Il vangelo secondo Matteo (1964)
002. Sex and the City (2008)
003. Shortbus (2006)
004. Sweet Sweetback's Baadasssss Song (1971)
005. Auch Zwerge haben klein angefangen (1970)
006. Cannibal Holocaust (1980)
007. Komt een vrouw bij de dokter (2009)
008. Visage (2009)
009. Querelle (1982)
010. Ett hĺl i mitt hjärta (2004)
011. The Discovery of Heaven (2001)
012. Wong Fei Hung: Chi tit gai dau neung gung (1993)
013. Under the Cherry Moon (1986)
014. Caligula (1979)
015. Thundercrack! (1975)
016. Salň o le 120 giornate di Sodoma (1975)
017. Ai no corrida (1976)
018. Bound (1996)
019. Emanuelle e gli ultimi cannibali (1977)
020. Eve and the Handyman (1961)
021. Batalla en el cielo (2005)
022. Hunting & Zn. (2010)
023. Episode 3: 'Enjoy Poverty' (2009)
024. Lady Chatterley (2006)
025. Molokh (1999)
026. .45 (2006)
027. Les avaleuses (1973)
028. Beowulf (2007)
029. Cannibal ferox (1981)
030. Madonna: Truth or Dare (1991)
031. No moriré sola (2008)
032. The Party at Kitty and Stud's (1970)
033. Ravage (1997)
034. Schramm (1994)
035. Chitaem 'Blokadnuyu knigu' (2009)
036. Ellis in Glamourland (2004)
037. A Sound of Thunder (2005)
038. Zus & zo (2001)
039. The Delta Force (1986)
040. Jail Bait (1954)
041. Christina, princesse de l'érotisme (1973)
042. Kuai can che (1984)
043. Robot Monster (1953)
044. Big Momma's House 2 (2006)
045. House of the Dead (2003)
046. Svitati (1999)
047. The Hand That Rocks the Cradle (1992)
048. L'éventreur de Notre-Dame (1979)
049. Wild Side (2004)
050. Blood Gnome (2004) _________________ Over smaak valt zeker niet te twisten maar over de inhoud wel. |
|
Back to top |
|
|
Harco
Joined: 19 Apr 2010 Posts: 1139
|
Posted: Wed Aug 17, 2011 6:54 pm Post subject: |
|
|
Deze films staan op een 1 op WIW:
Date Movie (2006)
Hellraiser: Bloodline (1996)
Hellraiser: Deader (2005)
Hellraiser: Hellseeker (2002)
Leprechaun 4: In Space (1997)
The Pit and the Pendulum (1991)
Puppetmaster (1989)
Return of the Living Dead Part II (1988)
The Return of the Texas Chainsaw Massacre (1994)
You gui zi (1976) |
|
Back to top |
|
|
Nick_SN
Joined: 29 Jul 2009 Posts: 3449 Location: Leiden
|
Posted: Wed Aug 17, 2011 7:29 pm Post subject: |
|
|
count_orlok wrote: | @Nick: HT's plot scoort qua geloofwaardigheid natuurlijk laag, hoewel de twist wel leuk is. De spanning, kills, cinematografie, intensiteit en toch ook originaliteit maken het één van de betere én belangrijkste horrorfilms van afgelopen decennium. |
Exact wat ik vooraf hoorde, en ik vond THHE van Aja geweldig destijds dus keek er naar uit maarja hij schoot me gewoon echt in het verkeerde keelgat.. en het enige dat er voor mij overbleef was eigenlijk de degelijke cinematografie _________________
|
|
Back to top |
|
|
Lord Summerisle
Joined: 29 Jul 2009 Posts: 448
|
Posted: Wed Aug 17, 2011 8:25 pm Post subject: |
|
|
count_orlok wrote: | Top 9 volgens mijn WIW lijst:
1. 2001 maniacs
9. The Gruesome Twosome |
Die van Herschell Gordon Lewis??
Geweldige films in my opinion.... |
|
Back to top |
|
|
Andre
Joined: 29 Sep 2009 Posts: 693
|
Posted: Wed Aug 17, 2011 9:26 pm Post subject: |
|
|
2001 maniacs is de remake met Robert englund, HGL heeft 2000 maniacs geschoten _________________
Geintresseerd in Cult en Horror? kijk is opBloedlink! |
|
Back to top |
|
|
|