|
CinemaTic Voor CinemaTics en (ex)FilmValleien
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Verhoeven
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 5626 Location: Zuid-Limburg
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 6:35 pm Post subject: |
|
|
Ik wel.
Volgens mij heb ik deze films nooit helemaal afgekeken dit jaar. Zeker weten weet ik niet want ik kan me van deze films (gelukkig) niet al te veel meer herinneren.
Shortbus, Milk, Pledge This!, Robot Monster, Querelle, Sweet Sweetback's Baadasssss Song, Sex and the City, Pinocchio, Tôkyô zankoku keisatsu, The Wiz en Ett Hĺl i mitt hjärt. _________________ Over smaak valt zeker niet te twisten maar over de inhoud wel. |
|
Back to top |
|
|
Wizz-Art
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 6696 Location: Zeeland NL B.S.E. EMPEROR
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 6:37 pm Post subject: |
|
|
Dan krijg je weer een discussie of je ze dan moet toevoegen als gezien hebbende. Ik vind van niet. _________________ *For love some WiLL search the ends of earth..to possess the object of their desire some even KiLL..* |
|
Back to top |
|
|
Erik Hagen Site Admin
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 3794 Location: Utrecht
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 7:21 pm Post subject: |
|
|
Grote kans dat ik Theo in augustus ontmoet tijdens een filmmarathonnetje. Dus dan zal ik eens aan 'm vragen hoe hij het volhoudt. _________________ Vae, puto deus fio...
Films 2017 | |
|
Back to top |
|
|
Erik Hagen Site Admin
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 3794 Location: Utrecht
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 7:27 pm Post subject: |
|
|
Moet trouwens zeggen dat ik met m'n huidige 294 films dit jaar al meer dan ooit in een heel jaar heb gezien. Hoe halen jullie in hemelsnaam de 400 / 500 al?! _________________ Vae, puto deus fio...
Films 2017 | |
|
Back to top |
|
|
Wizz-Art
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 6696 Location: Zeeland NL B.S.E. EMPEROR
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 7:42 pm Post subject: |
|
|
Geen tv kijken, weinig omhanden naast m'n werk, ik werk natuurlijk 's middags tot 's avonds en dan heb je voor en na het werk niet echt dingen die je kunt gaan doen of ondernemen. Ohja, het scheeld ook dat ik geen internet meer thuis heb
En jullie? _________________ *For love some WiLL search the ends of earth..to possess the object of their desire some even KiLL..* |
|
Back to top |
|
|
Pindarots
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 1450
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 7:46 pm Post subject: |
|
|
Dat heb je in Zeeland he . Ik kijk zelf eigenlijk uitsluitend in de avond, soms 1, soms 2 films, soms geen omdat ik wat anders te doen heb of er geen zin in heb. Overdag doe ik werken/studeren/pokeren/internetten/gamen/etc. Binnenkort zal mn kijkgedrag wel wat veranderen, ben van plan binnen enkele weken/maanden te verhuizen dus zie ik dan maar of ik meer of minder tijd heb _________________
|
|
Back to top |
|
|
Brakhage
Joined: 03 Jul 2009 Posts: 301
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 7:51 pm Post subject: |
|
|
Overdag werk ik en daarna is er 's avonds tijd voor meestal twee films. In de weekenden is het iets meer, dan zijn het 4-5 films per dag. _________________ The only way to succeed is to make people hate you. That way, they remember you - Josef von Sternberg
Schijfjes
WIW |
|
Back to top |
|
|
Wizz-Art
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 6696 Location: Zeeland NL B.S.E. EMPEROR
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 7:56 pm Post subject: |
|
|
Pindarots wrote: | Dat heb je in Zeeland he . Ik kijk zelf eigenlijk uitsluitend in de avond, soms 1, soms 2 films, soms geen omdat ik wat anders te doen heb of er geen zin in heb. Overdag doe ik werken/studeren/pokeren/internetten/gamen/etc. Binnenkort zal mn kijkgedrag wel wat veranderen, ben van plan binnen enkele weken/maanden te verhuizen dus zie ik dan maar of ik meer of minder tijd heb |
Huh, verhuizen? _________________ *For love some WiLL search the ends of earth..to possess the object of their desire some even KiLL..* |
|
Back to top |
|
|
Pindarots
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 1450
|
Posted: Wed Jul 22, 2009 8:03 pm Post subject: |
|
|
Wizz-Art wrote: | Pindarots wrote: | Dat heb je in Zeeland he . Ik kijk zelf eigenlijk uitsluitend in de avond, soms 1, soms 2 films, soms geen omdat ik wat anders te doen heb of er geen zin in heb. Overdag doe ik werken/studeren/pokeren/internetten/gamen/etc. Binnenkort zal mn kijkgedrag wel wat veranderen, ben van plan binnen enkele weken/maanden te verhuizen dus zie ik dan maar of ik meer of minder tijd heb |
Huh, verhuizen? |
Ja, ik ga binnenkort eens een kamer zoeken in Tilburg. Moet toch mn studie een keer afronden en begin het thuis een beetje beu te worden _________________
|
|
Back to top |
|
|
JT Chinaski
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 2166 Location: Drachten
|
Posted: Sat Aug 01, 2009 11:16 am Post subject: |
|
|
Juli
Films
292. Hansel & Gretel (Pil-Sung Yim, 2007) :: 7.0
293. Leatherheads (George Clooney, 2008) :: 6.1
294. Dark City (Alex Proyas, 1998) :: 8.0
295. Stalker (Andrei Tarkovsky, 1979) :: 7.0
296. Zhou Yu de huo che (Zhou Sun, 2002) :: 6.7
297. Contact (Robert Zemeckis, 1997) :: 9.0
298. Revolutionary Road (Sam Mendes, 2008) :: 8.8
299. About Schmidt (Alexander Payne, 2002) :: 8.5
300. Virtuosity (Brett Leonard, 1995) :: 6.7
301. Wyatt Earp (Lawrence Kasdan, 1994) :: 7.2
302. What Lies Beneath (Robert Zemeckis, 2000) :: 7.8
303. Surveillance (Jennifer Chambers Lynch, 2008) :: 8.0
304. Akumu Tantei (Shinya Tsukamoto, 2006) :: 7.3
305. The English Patient (Anthony Minghella, 1996) :: 7.6
306. Apt Pupil (Bryan Singer, 1998) :: 7.5
307. Dracula: Prince of Darkness (Terence Fisher, 1966) :: 3.9
308. Dark City (Alex Proyas, 1998) :: 8.8
309. Blade Runner (Ridley Scott, 1982) :: 8.4
310. JCVD (Mabrouk El Mechri, 2008) :: 7.2
311. Night Train (Brian King, 2009) :: 5.4
312. The Spirit (Frank Miller, 2008) :: 6.1
313. O Brother, Where Art Thou? (Ethan Coen, Joel Coen, 2000) :: 9.1
314. The Bank Job (Roger Donaldson, 2008) :: 6.5
315. The Haunting in Connecticut (Peter Cornwell, 2009) :: 6.0
316. Snakes on a Plane (David R. Ellis, 2006) :: 4.4
317. The Alamo (John Lee Hancock, 2004) :: 6.7
318. Savage Grace (Tom Kalin, 2007) :: 6.6
319. The Man Who Wasn't There (Ethan Coen, Joel Coen, 2001) :: 8.3
320. BASEketball (David Zucker, 1998) :: 6.4
321. Resurrecting the Champ (Rod Lurie, 2007) :: 7.5
322. Eyes Wide Shut (Stanley Kubrick, 1999) :: 9.0
323. Barry Lyndon (Stanley Kubrick, 1975) :: 7.5
324. Tenkű no shiro Rapyuta (Hayao Miyazaki, 1986) :: 7.4
325. Bolt (Byron Howard, Chris Williams, 2008) :: 7.0
326. Helter Skelter (John Gray, 2004) :: 7.2
327. Bull Durham (Ron Shelton, 1988) :: 6.0
328. Helter Skelter (Tom Gries, 1976) :: 6.9
329. The Godfather (Francis Ford Coppola, 1972) :: 8.3
330. Barfly (Barbet Schroeder, 1987) :: 8.4
331. The Godfather: Part II (Francis Ford Coppola, 1974) :: 8.2
332. The Godfather: Part III (Francis Ford Coppola, 1990) :: 8.0
333. Bringing Out the Dead (Martin Scorsese, 1999) :: 8.9
334. Delicatessen (Marc Caro, Jean-Pierre Jeunet, 1991) :: 7.0
335. The Goonies (Richard Donner, 1985) :: 5.0
Statistieken
Totaal 44 films (maandgemiddelde: 47.6) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 44.
Totale speelduur: 5432 min.
Aantal films / series herzien: 15.
Best beoordeeld: O Brother, Where Art Thou? (9.1, 3de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Dracula: Prince of Darkness (3.9).
Media-verdeling
2.
26.
1.
6.
9. |
|
Back to top |
|
|
The_Milagro
Joined: 04 Jul 2009 Posts: 4303
|
Posted: Sat Aug 01, 2009 12:17 pm Post subject: |
|
|
Juli
Films
100. The Hangover (Todd Phillips, 2009) :: 8.5
101. Slither (James Gunn, 2006) :: 7.4
102. Taxi (Gérard Pirčs, 1998) :: 7.7
103. Taxi 2 (Gérard Krawczyk, 2000) :: 7.4
104. Taxi 3 (Gérard Krawczyk, 2003) :: 7.5
105. Taxi 4 (Gérard Krawczyk, 2007) :: 6.4
106. Ice Age: Dawn of the Dinosaurs (Carlos Saldanha, 2009) :: 8.0
107. The Black Dahlia (Brian De Palma, 2006) :: 7.3
108. Last Train from Gun Hill (John Sturges, 1959) :: 7.6
109. Harry Potter and the Half-Blood Prince (David Yates, 2009) :: 7.4
110. Tenacious D in The Pick of Destiny (Liam Lynch, 2006) :: 7.6
111. Death Race 2000 (Paul Bartel, 1975) :: 6.8
112. Blood: The Last Vampire (Hiroyuki Kitakubo, 2000) :: 6.7
113. The All Together (Gavin Claxton, 2005) :: 7.3
114. Black Sheep (Jonathan King, 2006) :: 7.3
115. Outlaw (Nick Love, 2007) :: 7.2
116. 300 (Zack Snyder, 2006) :: 8.0
117. Bronson (Nicolas Winding Refn, 2009) :: 8.7
118. Platoon (Oliver Stone, 1986) :: 8.2
119. Rescue Dawn (Werner Herzog, 2006) :: 8.3
120. Danny the Dog (Louis Leterrier, 2005) :: 7.7
121. Lucky Number Slevin (Paul McGuigan, 2006) :: 8.1
Statistieken
Totaal 22 films (maandgemiddelde: 16.7) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 1.
- Lang (meer dan 75 min.): 21.
Totale speelduur: 2175 min.
Aantal films / series herzien: 6.
Best beoordeeld: Bronson (8.7, 8ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Taxi 4 (6.4).
Media-verdeling
3.
19. _________________ Even if you fall on your face, you're still moving forward.
Collectie
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted then used against you. |
|
Back to top |
|
|
Wizz-Art
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 6696 Location: Zeeland NL B.S.E. EMPEROR
|
Posted: Sat Aug 01, 2009 1:16 pm Post subject: |
|
|
Juli
Films
469. Bedtime Stories (Adam Shankman, 2008) :: 7.0
470. The Texas Chainsaw Massacre 2 (Tobe Hooper, 1986) :: 5.7
471. It Runs in the Family: The Making of a Sequel (Michael Felsher, 2006) :: 6.5
472. Misery (Rob Reiner, 1990) :: 7.5
473. L'uccello dalle piume di cristallo (Dario Argento, 1970) :: 6.0
474. Paris, Texas (Wim Wenders, 1984) :: 8.6
475. The Faculty (Robert Rodriguez, 1998) :: 7.4
476. The Gift (Sam Raimi, 2000) :: 6.9
477. Twilight (Catherine Hardwicke, 2008) :: 7.3
478. Klopka (Srdan Golubovic, 2007) :: 8.9
479. Surveillance (Jennifer Chambers Lynch, 2008) :: 4.6
480. Green Street Hooligans 2 (Jesse V. Johnson, 2009) :: 5.5
481. All the Pretty Horses (Billy Bob Thornton, 2000) :: 7.0
482. Rosetta (Jean-Pierre Dardenne, Luc Dardenne, 1999) :: 6.2
483. La promesse (Jean-Pierre Dardenne, Luc Dardenne, 1996) :: 6.4
484. Highlander (Russell Mulcahy, 1986) :: 7.6
485. Jurassic Park (Steven Spielberg, 1993) :: 7.9
486. The Lost World: Jurassic Park (Steven Spielberg, 1997) :: 7.3
487. Jurassic Park III (Joe Johnston, 2001) :: 4.9
488. Malcolm X (Spike Lee, 1992) :: 7.5
489. Malcolm X (Arnold Perl, 1972) :: 4.0
490. Paycheck (John Woo, 2003) :: 6.7
491. The Deep (Peter Yates, 1977) :: 6.5
492. Courage Under Fire (Edward Zwick, 1996) :: 7.0
493. No Way Back (Frank A. Cappello, 1995) :: 6.7
494. Striking Distance (Rowdy Herrington, 1993) :: 7.8
495. Suicide Kings (Peter O'Fallon, 1997) :: 7.3
496. Speed (Jan de Bont, 1994) :: 7.9
497. Valkyrie (Bryan Singer, 2008) :: 7.4
498. Mom, Dad and Her (Anne Wheeler, 2008) :: 3.5
499. Nick and Norah's Infinite Playlist (Peter Sollett, 2008) :: 8.0
500. Seven Days to Live (Sebastian Niemann, 2000) :: 4.0
501. Sex Drive (Sean Anders, 2008) :: 7.6
502. Gran Torino (Clint Eastwood, 2008) :: 7.8
503. Echelon Conspiracy (Greg Marcks, 2009) :: 6.5
504. The Spirit (Frank Miller, 2008) :: 3.0
505. Columbus Day (Charles Burmeister, 2008) :: 6.4
506. Midnight Express (Alan Parker, 1978) :: 8.0
507. Le fils (Jean-Pierre Dardenne, Luc Dardenne, 2002) :: 6.2
508. Traitor (Jeffrey Nachmanoff, 2008) :: 5.8
509. The Wrestler (Darren Aronofsky, 2008) :: 7.9
510. Defiance (Edward Zwick, 2008) :: 8.1
511. The Hangover (Todd Phillips, 2009) :: 7.8
512. Babe (Chris Noonan, 1995) :: 7.5
513. Commando (Mark L. Lester, 1985) :: 7.1
514. My Bloody Valentine (Patrick Lussier, 2009) :: 7.0
515. Synecdoche, New York (Charlie Kaufman, 2008) :: 3.3
516. Appaloosa (Ed Harris, 2008) :: 7.7
517. Dog Soldiers (Neil Marshall, 2002) :: 7.2
518. Hamlet 2 (Andrew Fleming, 2008) :: 5.9
519. Sl8n8 (Frank van Geloven, Edwin Visser, 2006) :: 4.6
520. Mýrin (Baltasar Kormákur, 2006) :: 6.4
521. Last Chance Harvey (Joel Hopkins, 2008) :: 5.5
522. The Longshots (Fred Durst, 2008) :: 3.8
523. Lord of Illusions (Clive Barker, 1995) :: 5.3
524. Borderland (Zev Berman, 2007) :: 6.7
525. Maid of Honor (Douglas Jackson, 2006) :: 5.5
526. Cry_Wolf (Jeff Wadlow, 2005) :: 7.7
527. Buried Alive (Robert Kurtzman, 2007) :: 4.7
528. No Man's Land: The Rise of Reeker (Dave Payne, 2008) :: 4.3
529. Ring Around the Rosie (Rubi Zack, 2006) :: 7.0
530. The Roost (Ti West, 2005) :: 4.5
531. Zombie Honeymoon (David Gebroe, 2004) :: 6.5
532. Besat (Anders Rřnnow Klarlund, 1999) :: 6.8
533. Frostbiten (Anders Banke, 2006) :: 8.2
534. Lurking Fear (C. Courtney Joyner, 1994) :: 6.6
535. Friday the 13th (Marcus Nispel, 2009) :: 7.9
536. The Burrowers (J.T. Petty, 2008) :: 6.3
537. Novel Romance (Emily Skopov, 2006) :: 1.0
538. Castle Freak (Stuart Gordon, 1995) :: 3.7
539. Villmark (Pĺl Řie, 2003) :: 7.0
540. Stopp (Pĺl Řie, 2001) :: 6.2
541. Silver Bullet (Daniel Attias, 1985) :: 6.9
542. Child's Play (Tom Holland, 1988) :: 8.0
543. Child's Play 2 (John Lafia, 1990) :: 6.3
544. Child's Play 3 (Jack Bender, 1991) :: 4.2
545. Bride of Chucky (Ronny Yu, 1998) :: 5.5
546. Seed of Chucky (Don Mancini, 2004) :: 6.7
547. My Bloody Valentine (George Mihalka, 1981) :: 5.9
548. The Night Flier (Mark Pavia, 1997) :: 5.7
549. Det okända. (Michael Hjorth, 2000) :: 3.4
Series
550. Generation Kill - Season 1 (Evan Wright, 2008): Aflevering 1 t/m 7 :: 7.4
551. Ghost Whisperer - Season 1 (John Gray, 2005): Aflevering 4 (nog niet af gezien)
552. The Simpsons - Season 7 (Matt Groening, 1995): Aflevering 1 t/m 25 :: 8.2
553. The Simpsons - Season 8 (Matt Groening, 1997): Aflevering 1 t/m 10 (nog niet af gezien)
Statistieken
Totaal 81 films (maandgemiddelde: 76.7) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 1.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 80.
Totaal 43 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 9437 min.
Aantal films / series herzien: 4.
Best beoordeeld: Klopka (8.9, 9de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Novel Romance (1.0).
Media-verdeling
1.
16.
67.
1. _________________ *For love some WiLL search the ends of earth..to possess the object of their desire some even KiLL..* |
|
Back to top |
|
|
Brakhage
Joined: 03 Jul 2009 Posts: 301
|
Posted: Sat Aug 01, 2009 4:36 pm Post subject: |
|
|
Juli
Films
410. Kustom Kar Kommandos (Kenneth Anger, 1965) :: 10.0
411. Eaux d'artifice (Kenneth Anger, 1953) :: 9.0
412. Rabbit's Moon (Kenneth Anger, 1950) :: 8.0
413. Fireworks (Kenneth Anger, 1947) :: 9.6
414. H2O (Ralph Steiner, 1929) :: 9.0
415. Neon (Timo Novotny, Nik Thoenen, 2003) :: 8.0
416. Alouette (René Jodoin, Norman McLaren, 1944) :: 7.0
417. Le merle (Norman McLaren, 1958) :: 6.5
418. Rythmetic (Evelyn Lambart, Norman McLaren, 1956) :: 4.0
419. Kustom Kar Kommandos (Kenneth Anger, 1965) :: 10.0
420. Kustom Kar Kommandos (Kenneth Anger, 1965) :: 10.0
421. Rabbit's Moon (Kenneth Anger, 1950) :: 8.0
422. Commando (Mark L. Lester, 1985) :: 8.5
423. Il rosso segno della follia (Mario Bava, 1970) :: 7.0
424. True Lies (James Cameron, 1994) :: 8.0
425. Jin pai shi jie (Godfrey Ho, 1990) :: 6.0
426. L'uccello dalle piume di cristallo (Dario Argento, 1970) :: 8.5
427. Million Dollar Mermaid (Mervyn LeRoy, 1952) :: 7.8
428. A Hole in the Head (Frank Capra, 1959) :: 6.5
429. As You Desire Me (George Fitzmaurice, 1932) :: 7.0
430. Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (Stanley Kubrick, 1964) :: 10.0
431. Tango & Cash (Andrei Konchalovsky, Albert Magnoli, 1989) :: 8.5
432. Another Gay Movie (Todd Stephens, 2006) :: 7.0
433. The Rocky Horror Picture Show (Jim Sharman, 1975) :: 10.0
434. Shock Treatment (Jim Sharman, 1981) :: 8.5
435. Forty Guns (Samuel Fuller, 1957) :: 7.0
436. I Know What You Did Last Summer (Jim Gillespie, 1997) :: 6.5
437. Kustom Kar Kommandos (Kenneth Anger, 1965) :: 10.0
438. The Red Shoes (Michael Powell, Emeric Pressburger, 1948) :: 9.5
439. Quality Street (George Stevens, 1937) :: 5.0
440. The Actress (George Cukor, 1953) :: 7.3
441. The Third Man (Carol Reed, 1949) :: 8.5
442. Singin' in the Rain (Stanley Donen, Gene Kelly, 1952) :: 10.0
443. Shock Treatment (Jim Sharman, 1981) :: 8.5
444. Sudden Fear (David Miller, 1952) :: 8.5
445. Street Trash (J. Michael Muro, 1987) :: 7.0
446. Savage Messiah (Ken Russell, 1972) :: 6.5
447. La Sindrome di Stendhal (Dario Argento, 1996) :: 6.5
448. Au revoir les enfants (Louis Malle, 1987) :: 8.8
449. Stardust Memories (Woody Allen, 1980) :: 4.5
450. Pete Kelly's Blues (Jack Webb, 1955) :: 7.0
451. Ercole al centro della terra (Mario Bava, Franco Prosperi, 1961) :: 8.0
452. Mary (Abel Ferrara, 2005) :: 8.8
453. Terror (Norman J. Warren, 1978) :: 8.0
454. The Girl Can't Help It (Frank Tashlin, 1956) :: 9.0
455. The Bellboy (Jerry Lewis, 1960) :: 9.0
456. Halloween (John Carpenter, 1978) :: 9.0
457. Harry Potter and the Half-Blood Prince (David Yates, 2009) :: 3.0
458. The Island (Michael Bay, 2005) :: 8.5
459. Dancing Lady (Robert Z. Leonard, 1933) :: 7.0
460. The Boogeyman (Ulli Lommel, 1980) :: 3.0
461. Keyholes Are for Peeping (Doris Wishman, 1972) :: 2.0
462. The Raspberry Reich (Bruce La Bruce, 2004) :: 7.5
463. A Visit to Stan Brakhage (Pip Chodorov, 2003) :: 7.0
464. Women in Love (Ken Russell, 1969) :: 7.8
465. Swing Time (George Stevens, 1936) :: 8.8
466. Scorpio Rising (Kenneth Anger, 1964) :: 9.3
467. Invocation of My Demon Brother (Kenneth Anger, 1969) :: 7.5
468. The Ghost Ship (Mark Robson, 1943) :: 7.5
469. The Pirate (Vincente Minnelli, 1948) :: 9.5
470. Dance, Girl, Dance (Dorothy Arzner, 1940) :: 6.0
471. Halloween 4: The Return of Michael Myers (Dwight H. Little, 1988) :: 7.0
472. Drag Me to Hell (Sam Raimi, 2009) :: 9.0
473. Voyage of the Rock Aliens (James Fargo, 1987) :: 7.5
474. Eaux d'artifice (Kenneth Anger, 1953) :: 9.0
475. Puce Moment (Kenneth Anger, 1949) :: 7.5
476. Fireworks (Kenneth Anger, 1947) :: 9.6
477. That Touch of Mink (Delbert Mann, 1962) :: 7.3
478. The Omen (Richard Donner, 1976) :: 8.0
479. Gloria (John Cassavetes, 1980) :: 8.2
480. The Man Who Fell to Earth (Nicolas Roeg, 1976) :: 8.0
481. The Barbarian (Sam Wood, 1933) :: 5.5
482. Boys' Night Out (Michael Gordon, 1962) :: 8.0
483. Il Gatto a nove code (Dario Argento, 1971) :: 7.0
484. Critters (Stephen Herek, 1986) :: 7.0
485. The Solid Gold Cadillac (Richard Quine, 1956) :: 7.0
Series
486. Frasier - Season 3 (David Angell, Peter Casey, David Lee, 1993) :: 9.0
Statistieken
Totaal 76 films (maandgemiddelde: 68.6) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 18.
- Middel (21 t/m 75 min.): 5.
- Lang (meer dan 75 min.): 53.
Totale speelduur: 5868 min.
Aantal films / series herzien: 45.
Best beoordeeld: Kustom Kar Kommandos, Kustom Kar Kommandos, Kustom Kar Kommandos, Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb, The Rocky Horror Picture Show, Kustom Kar Kommandos, Singin' in the Rain (10.0, 1ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Keyholes Are for Peeping (2.0).
Media-verdeling
2.
23.
26.
26. _________________ The only way to succeed is to make people hate you. That way, they remember you - Josef von Sternberg
Schijfjes
WIW |
|
Back to top |
|
|
enclave
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 1064
|
Posted: Sat Aug 01, 2009 6:30 pm Post subject: |
|
|
Juli
Films
124. Entre les murs (Laurent Cantet, 2008) :: 7.2
125. Back to the Future (Robert Zemeckis, 1985) :: 7.5
126. Veronica Guerin (Joel Schumacher, 2003) :: 6.5
127. The Hangover (Todd Phillips, 2009) :: 8.2
128. Sweet November (Pat O'Connor, 2001) :: 6.0
129. Rob Roy (Michael Caton-Jones, 1995) :: 8.5
130. War, Inc. (Joshua Seftel, 2008) :: 2.0
131. Volkodav iz roda Serykh Psov (Nikolai Lebedev, 2007) :: 6.9
132. Street Kings (David Ayer, 2008) :: 7.5
133. Australia (Baz Luhrmann, 2008) :: 6.0
134. Gomorra (Matteo Garrone, 2008) :: 7.4
Statistieken
Totaal 11 films (maandgemiddelde: 17.9) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 11.
Totale speelduur: 1355 min.
Aantal films / series herzien: 0.
Best beoordeeld: Rob Roy (8.5, 12de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: War, Inc. (2.0).
Media-verdeling
1.
7.
3.
Deze maand even wat minder films (doel is 15 per maand) door een heerlijke vakantie.
Een opsomming van feitjes:
Filmjaar: 2009
Top 10 beste ''nieuwe'' films:
1. Hunger (2008) 8.7
2. Un long dimanche de fiançailles (2004) 8.5
2. Rob Roy (1995) 8.5
4. Skin (2008) 8.4
5. Voleurs de chevaux (2007) 8.2
5. The Hangover (2009) 8.2
7. Angela's Ashes (1999) 8.1
8. Oldboy (2003) 8.0
8. This Is England (2006) 8.0
10. New in Town (2009) 7.9
Top 3 beste ''nieuwe'' series:
1. Rome - Season 2 (2007) 9.0
2. Californication - Season 1 (2007) 8.8
3. The Black Adder - Season 4 (1983) 7.9
Top 5 beste herbekeken allerlei:
1. Braveheart (1995) 10.0
2. La haine (1995) 9.3
3. Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998) 9.2
4. The Pianist (2002) 9.1
5. Rome - Season 1 (2005) 9.0
5. Troy (2004) 9.0
Beste n. documentaire: Galápagos (2007) 7.4
Beste n. korte film: Alice et moi (2004) 8.0
Beste n. Nederlandse film: Skin (2008) 8.4
Beste n. Europese film: Hunger (2008) 8.7
Beste n. historische film: Un long dimanche de fiançailles (2004) 8.5, Rob Roy (1995) 8.5
Slechtste n. film: Dancing in the Dark (1995) 1.0 |
|
Back to top |
|
|
Verhoeven
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 5626 Location: Zuid-Limburg
|
Posted: Sat Aug 01, 2009 8:36 pm Post subject: |
|
|
Fijne maand achter de rug. Twee opmerkelijke films die ontzettend slechte kritieken kregen maar die mij persoonlijk ontzettend aanspraken. Knowing en Flirt. Ja, inderdaad van Flirt had ik dat nooit gedacht.
Voor de rest behoorlijk wat toppertjes gezien. Een positief eindgemiddelde van de maand.
Juli
Films
391. Suburban Girl (Marc Klein, 2007) :: 5.0
392. Ostre sledované vlaky (Jirí Menzel, 1966) :: 5.5
393. Ermo (Xiaowen Zhou, 1994) :: 5.5
394. Jacky (Fow Pyng Hu, Brat Ljatifi, 2000) :: 5.0
395. Transformers: Revenge of the Fallen (Michael Bay, 2009) :: 4.0
396. Le premier jour du reste de ta vie (Rémi Bezançon, 2008) :: 8.5
397. PTU (Johnny To, 2003) :: 7.5
398. Be with Me (Eric Khoo, 2005) :: 7.0
399. San cha kou (Benny Chan, 2005) :: 6.5
400. Mississippi Burning (Alan Parker, 1988) :: 9.0
401. Fan chan (Vitcha Gojiew, Songyos Sugmakanan, Nithiwat Tharathorn, Witthaya Thongyooyong, Adisorn Trisirikasem, Komgrit Triwimol, 2003) :: 6.5
402. Kirschblüten - Hanami (Doris Dörrie, 2008) :: 5.0
403. Somnambuul (Sulev Keedus, 2003) :: 6.5
404. Dharmaga tongjoguro kan kkadalgun (Yong-Kyun Bae, 1989) :: 7.5
405. Gedo senki (Goro Miyazaki, 2006) :: 8.0
406. The Hit (Stephen Frears, 1984) :: 6.0
407. Clean (Olivier Assayas, 2004) :: 8.0
408. Jibeuro (Jeong-hyang Lee, 2002) :: 7.0
409. Bashing (Masahiro Kobayashi, 2005) :: 7.5
410. Meshi (Mikio Naruse, 1951) :: 6.5
411. Yama no oto (Mikio Naruse, 1954) :: 6.0
412. Nagareru (Mikio Naruse, 1956) :: 5.0
413. Fast Track (Jesse Peretz, 2006) :: 2.0
414. L'invitation (Claude Goretta, 1973) :: 7.0
415. Soeur Sourire (Stijn Coninx, 2009) :: 6.5
416. Heisei tanuki gassen pompoko (Isao Takahata, 1994) :: 7.5
417. Yes Man (Peyton Reed, 2008) :: 7.5
418. The One and Only (Simon Cellan Jones, 2002) :: 3.0
419. A Knight in Camelot (Roger Young, 1998) :: 3.0
420. Taxi to the Dark Side (Alex Gibney, 2007) :: 8.0
421. Triomf (Michael Raeburn, 2008) :: 4.0
422. Lai xiao zi (Jie Han, 2006) :: 6.5
423. My Left Foot: The Story of Christy Brown (Jim Sheridan, 1989) :: 8.0
424. Chariots of Fire (Hugh Hudson, 1981) :: 8.5
425. Akarui mirai (Kiyoshi Kurosawa, 2003) :: 6.5
426. Beau travail (Claire Denis, 1999) :: 7.0
427. Rollercoaster (James Goldstone, 1977) :: 5.5
428. Bogus (Norman Jewison, 1996) :: 5.0
429. Családi tüzfészek (Béla Tarr, 1979) :: 6.0
430. Outlander (Howard McCain, 2008) :: 5.0
431. Bangkok Dangerous (Oxide Pang Chun, Danny Pang, 1999) :: 6.5
432. Zhixi (Bingjian Zhang, 2005) :: 7.5
433. Public Enemies (Michael Mann, 2009) :: 8.5
434. San wa (Stanley Tong, 2005) :: 3.0
435. The Breastford Wives (Jim Wynorski, 2007) :: 1.0
436. Les valseuses (Bertrand Blier, 1974) :: 6.0
437. Sen to Chihiro no kamikakushi (Hayao Miyazaki, 2001) :: 8.0
438. Barbarella (Roger Vadim, 1968) :: 3.0
439. Knowing (Alex Proyas, 2009) :: 8.0
440. Ju Dou (Fengliang Yang, Yimou Zhang, 1990) :: 7.0
441. Truck Turner (Jonathan Kaplan, 1974) :: 5.0
442. Ziri (Xiaoning Feng, 2001) :: 8.0
443. V.I. Warshawski (Jeff Kanew, 1991) :: 5.0
444. Notre Dame de Paris (Jean Delannoy, 1956) :: 5.5
445. Flirt (Jaap van Eyck, 2005) :: 7.5
Series
446. The Simpsons - Season 1 (Matt Groening, 1990): Aflevering 1 t/m 13 :: 7.0
Statistieken
Totaal 55 films (maandgemiddelde: 63.4) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 55.
Totaal 13 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 6147 min.
Aantal films / series herzien: 2.
Best beoordeeld: Mississippi Burning (9.0, 6de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: The Breastford Wives (1.0).
Media-verdeling
8.
35.
5.
8. _________________ Over smaak valt zeker niet te twisten maar over de inhoud wel. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|