View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
JT Chinaski
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 2166 Location: Drachten
|
Posted: Thu Dec 09, 2010 12:46 am Post subject: Top 5/10/20 van het jaar 2010 |
|
|
Het is weer bijna het einde van het jaar dus weer tijd voor de jaarlijkse lijstjes . Wat is jullie Top 5/10/20 etc. van het jaar 2010?
Mijn Top 15 van dit jaar (tot nu toe):
1. The Ghost Writer (Roman Polanski, 2010)
2. Shutter Island (Martin Scorsese, 2010)
3. The Killer Inside Me (Michael Winterbottom, 2010)
4. Inception (Christopher Nolan, 2010)
5. Chloe (Atom Egoyan, 2009)
6. The Road (John Hillcoat, 2009)
7. The Imaginarium of Doctor Parnassus (Terry Gilliam, 2009)
8. A Single man (Tom Ford, 2009)
9. An Education (Lone Scherfig, 2009)
10. Predators (Nimród Antal, 2010)
11. Edge of Darkness (Martin Campbell, 2010)
12. The Box (Richard Kelly, 2009)
13. Agora (Alejandro Amenábar, 2009)
14. Greenberg (Noah Baumbach, 2010)
15. The Book of Eli (Albert Hughes, Allen Hughes, 2010)
(de films zijn in 2010 in Nederland in de bioscoop verschenen) _________________ “Roses are red, violets are blue, I'm a schizophrenic... and so am I!” Bill Murray (What about Bob?) |
|
Back to top |
|
|
Leejon
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 1200
|
Posted: Thu Dec 09, 2010 10:06 am Post subject: |
|
|
Voor het gemak even de films genomen die volgens WiW op 2010 staan.
1. Machete (2010) 9.0
2. Robin Hood (2010) 8.2
3. I'm Here (2010) 7.8
4. Snabba Cash (2010) 7.5
5. Kick-Ass (2010) 7.3
6. Day & Night (2010) 7.0
7. Bal (2010) 3.0
Meer heb ik niet gezien _________________
Films gezien - Collectie |
|
Back to top |
|
|
kimmie
Joined: 26 Mar 2010 Posts: 1655 Location: noord holland
|
Posted: Thu Dec 09, 2010 11:36 am Post subject: |
|
|
1. Inception
2. El secreto de sus ojos
3. the social network
4 Un prophete
5. Toy story 3
6. The ghost writer
7. Hoffenheim - Das Leben ist kein Heimspiel
8. Shutter Island
9. You will meet a tall dark stranger
10. the American _________________ mijn WiW
|
|
Back to top |
|
|
mjhvenhovens
Joined: 15 Feb 2010 Posts: 1182
|
Posted: Thu Dec 09, 2010 12:15 pm Post subject: |
|
|
Hmm, ben helemaal geen fan van lijstjes, maar bij deze :
1. A Single Man
2.Nanjing! Nanjing!
3. Inception
4.Scott Pilgrim Vs. The World
5. Toy Story 3
6.Shutter Island
7.The Road
8.Hatchet II
9.Machete
10.12th and Delaware
Moet zeggen dat als ik terugkijk naar 2010, ik het nou niet echt een super jaar vond. |
|
Back to top |
|
|
Verhoeven
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 5626 Location: Zuid-Limburg
|
Posted: Thu Dec 09, 2010 12:40 pm Post subject: |
|
|
In dit topic kan een slot. _________________ Over smaak valt zeker niet te twisten maar over de inhoud wel. |
|
Back to top |
|
|
Wizz-Art
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 6696 Location: Zeeland NL B.S.E. EMPEROR
|
Posted: Thu Dec 09, 2010 1:17 pm Post subject: |
|
|
Inderdaad, hier gaat een slotje op aangezien er al een topic over is, ik wacht nog even met verwijderen zodat iedereen die al een lijstje heeft gepost het kan knippen en plakken naar de andere thread. _________________ *For love some WiLL search the ends of earth..to possess the object of their desire some even KiLL..* |
|
Back to top |
|
|
|