|
CinemaTic Voor CinemaTics en (ex)FilmValleien
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
tagr
Joined: 03 Jul 2009 Posts: 46
|
Posted: Sun Aug 02, 2009 9:42 am Post subject: |
|
|
ik heb hier geprobeerd mijn lijst neer te zetten maar daardoor kreeg ik een ban op dit forum. omdat ik te veel inks zou hebben gebruikt.
Bedankt voor degene die mijn ban ongedaan heeft gemaakt.
Wat kan ik doen om dit in het vervolg te voorkomen. (en dus ook om mijn lijst neer te kunnen zetten). _________________ fietsen is gezond; eet meer fiets
|
|
Back to top |
|
|
Brakhage
Joined: 03 Jul 2009 Posts: 301
|
Posted: Sun Aug 02, 2009 2:24 pm Post subject: |
|
|
Dat had ik in het begin ook. Het schijnt dat je eerst 5 berichten moet posten alvorens je een link mag gebruiken in je post, anders wordt je automatisch gebanned door het systeem. Dus eerst 5 posts zonder link, dan kun je hier je lijst posten. _________________ The only way to succeed is to make people hate you. That way, they remember you - Josef von Sternberg
Schijfjes
WIW |
|
Back to top |
|
|
ManMonster
Joined: 30 Jun 2009 Posts: 1853 Location: België
|
Posted: Wed Aug 05, 2009 10:07 am Post subject: |
|
|
Juli
Films
70. Ice Age (Carlos Saldanha, Chris Wedge, 2002) :: 7.5
71. Sin City (Frank Miller, Robert Rodriguez, Quentin Tarantino, 2005) :: 9.5
72. Half Baked (Tamra Davis, 1998) :: 9.0
73. Bolt (Byron Howard, Chris Williams, 2008) :: 7.5
74. Super Rhino (Nathan Greno, 2009) :: 8.0
75. The Last Starfighter (Nick Castle, 1984) :: 6.5
76. Dazed and Confused (Richard Linklater, 1993) :: 8.0
77. Igor (Anthony Leondis, 2008) :: 7.5
78. Spaceballs (Mel Brooks, 1987) :: 7.0
79. JCVD (Mabrouk El Mechri, 2008) :: 8.0
80. Friday (F. Gary Gray, 1995) :: 8.0
81. Stardust (Matthew Vaughn, 2007) :: 8.5
82. Wanted (Timur Bekmambetov, 2008) :: 7.5
83. Bangrajan (Tanit Jitnukul, 2000) :: 7.5
84. The SpongeBob SquarePants Movie (Stephen Hillenburg, 2004) :: 8.0
Series
85. 3rd Rock from the Sun - Season 5 (Robert Berlinger, James Burrows, Terry Hughes, Terry Hughes, 1999): Aflevering 1 t/m 22 :: 8.0
86. The Sopranos - Season 2 (David Chase, 2000): Aflevering 5 t/m 13 :: 9.5
Statistieken
Totaal 15 films (maandgemiddelde: 10.4) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 1.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 14.
Totaal 31 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 2474 min.
Aantal films / series herzien: 5.
Best beoordeeld: Sin City, The Sopranos (9.5, 1ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: The Last Starfighter (6.5).
Media-verdeling
13.
4. _________________ If payback's a bitch, you'll be in debt forever.
|
|
Back to top |
|
|
Nick_SN
Joined: 29 Jul 2009 Posts: 3449 Location: Leiden
|
Posted: Wed Aug 05, 2009 2:22 pm Post subject: |
|
|
Juli
Films
231. A.R.O.G (Ali Taner Baltaci, Cem Yilmaz, 2008) :: 3.0
232. 100 Girls (Michael Davis, 2000) :: 5.4
233. Drag Me to Hell (Sam Raimi, 2009) :: 8.6
234. Jisatsu saakuru (Sion Sono, 2002) :: 6.7
235. Independence Day (Roland Emmerich, 1996) :: 7.3
236. Dalkomhan insaeng (Ji-woon Kim, 2005) :: 7.8
237. Shiki-Jitsu (Hideaki Anno, 2000) :: 10.0
238. Love & Pop (Hideaki Anno, 1998) :: 7.7
239. Kogyaru-gui: Oosaka terekura hen (Naoyuki Tomomatsu, 1997) :: 1.1
240. Junk: Shiryô-gari (Atsushi Muroga, 2000) :: 4.3
241. Tôkyô sonata (Kiyoshi Kurosawa, 2008) :: 8.0
242. Kyûtî Hanî (Hideaki Anno, 2004) :: 4.7
243. Goketsu Jiraiya (Shozo Makino, 1921) :: 6.5
244. Requiem for a Dream (Darren Aronofsky, 2000) :: 8.9
245. Van Wilder (Walt Becker, 2002) :: 7.7
246. The Hangover (Todd Phillips, 2009) :: 8.3
247. Brüno (Larry Charles, 2009) :: 6.9
248. American Pie Presents Band Camp (Steve Rash, 2005) :: 5.0
249. Sin City (Frank Miller, Robert Rodriguez, Quentin Tarantino, 2005) :: 9.0
250. Shin seiki Evangelion Gekijô-ban: Shito shinsei (Hideaki Anno, Masayuki, Kazuya Tsurumaki, 1997) :: 8.0
251. Shin seiki Evangelion Gekijô-ban: Air/Magokoro wo, kimi ni (Hideaki Anno, Kazuya Tsurumaki, 1997) :: 9.4
252. American Psycho (Mary Harron, 2000) :: 7.6
253. Falling Down (Joel Schumacher, 1993) :: 8.0
254. Recep Ivedik 2 (Togan Gökbakar, 2009) :: 5.9
255. Desu nôto (Shusuke Kaneko, 2006) :: 7.7
256. Desu nôto: The last name (Shusuke Kaneko, 2006) :: 7.3
257. Maiko haaaan!!! (Nobuo Mizuta, 2007) :: 7.6
258. Shimotsuma monogatari (Tetsuya Nakashima, 2004) :: 7.6
259. Shiki-Jitsu (Hideaki Anno, 2000) :: 10.0
260. The Hajirai Machine Girl (Noboru Iguchi, 2009) :: 5.0
261. Tetsuo (Shinya Tsukamoto, 1989) :: 8.0
262. Kiraware Matsuko no isshô (Tetsuya Nakashima, 2006) :: 8.4
263. Survive Style 5+ (Gen Sekiguchi, 2004) :: 9.5
264. I Love You, Man (John Hamburg, 2009) :: 7.9
265. Electric Dragon 80.000 V (Sogo Ishii, 2001) :: 7.6
266. Jôi-uchi: Hairyô tsuma shimatsu (Masaki Kobayashi, 1967) :: 9.0
Series
267. Da Ali G Show - Season 1 (James Bobin, Scott Preston, 2003) :: 7.7
268. Shin seiki evangerion - Season 1 (Hideaki Anno, 1995) :: 9.2
269. Six Feet Under - Season 2 (Alan Ball, 2001) :: 9.3
Statistieken
Totaal 36 films (maandgemiddelde: 32.9) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 5.
- Lang (meer dan 75 min.): 31.
Totale speelduur: 3640 min.
Aantal films / series herzien: 11.
Best beoordeeld: Shiki-Jitsu, Shiki-Jitsu (10.0, 1ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Kogyaru-gui: Oosaka terekura hen (1.1).
Media-verdeling
3.
1.
29.
1.
5. |
|
Back to top |
|
|
Erik Hagen Site Admin
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 3794 Location: Utrecht
|
Posted: Wed Aug 05, 2009 4:36 pm Post subject: |
|
|
Juli
Films
272. Il mistero di Oberwald (Michelangelo Antonioni, 1981) :: 5.0
273. Identificazione di una donna (Michelangelo Antonioni, 1982) :: 7.2
274. Milk (Gus Van Sant, 2008) :: 8.2
275. Gente del Po (Michelangelo Antonioni, 1943) :: 7.7
276. N.U. (Michelangelo Antonioni, 1948) :: 6.9
277. L'amorosa menzogna (Michelangelo Antonioni, 1949) :: 7.5
278. Superstizione (Michelangelo Antonioni, 1949) :: 6.7
279. Sette canne, un vestito (Michelangelo Antonioni, 1949) :: 7.6
280. La funivia del faloria (Michelangelo Antonioni, 1950) :: 7.8
281. La villa dei mostri (Michelangelo Antonioni, 1950) :: 5.3
282. Chung Kuo - Cina (Michelangelo Antonioni, 1972) :: 8.1
283. Ritorno a Lisca Bianca (Michelangelo Antonioni, 1983) :: 4.8
284. Kumbha Mela (Michelangelo Antonioni, 1989) :: 6.6
285. Roma (Michelangelo Antonioni, 1989) :: 6.5
286. Noto, Mandorli, Vulcano, Stromboli, Carnevale (Enrica Antonioni, Michelangelo Antonioni, 1993) :: 6.0
287. Sicilia (Michelangelo Antonioni, 1997) :: 5.2
288. Antonioni: lo sguardo che cambiò il cinema (Carlo Di Carlo, Sandro Lai, 2001) :: 6.0
289. Lo sguardo di Michelangelo (Michelangelo Antonioni, 2004) :: 7.0
290. Amarcord (Federico Fellini, 1973) :: 7.5
291. Sunrise: A Song of Two Humans (F.W. Murnau, 1927) :: 8.4
292. The Bird Can't Fly (Threes Anna, 2007) :: 6.6
293. Harry Potter and the Half-Blood Prince (David Yates, 2009) :: 7.1
294. Vinyan (Fabrice Du Welz, 2008) :: 7.7
295. A Prairie Home Companion (Robert Altman, 2006) :: 8.0
296. Control (Anton Corbijn, 2007) :: 7.2
297. Så som i himmelen (Kay Pollak, 2004) :: 8.4
298. Le fabuleux destin d'Amélie Poulain (Jean-Pierre Jeunet, 2001) :: 9.1
299. The Mark of Cain (Marc Munden, 2007) :: 7.5
300. Eternal Sunshine of the Spotless Mind (Michel Gondry, 2004) :: 9.2
301. Un long dimanche de fiançailles (Jean-Pierre Jeunet, 2004) :: 7.8
302. La vita è bella (Roberto Benigni, 1997) :: 7.7
303. La piscine (Jacques Deray, 1969) :: 6.5
304. Jean de Florette (Claude Berri, 1986) :: 8.1
Series
305. Friends - Season 1 (David Crane, Marta Kauffman, 1994) : Aflevering 1 t/m 24 :: 8.0
306. Friends - Season 2 (David Crane, Marta Kauffman, 1995) : Aflevering 1 t/m 11 (nog niet af gezien)
307. Kaubôi bibappu - Season 1 (Hajime Yatate, 1998): Aflevering 6 t/m 8 (nog niet af gezien)
Statistieken
Totaal 33 films (maandgemiddelde: 42.9) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 13.
- Middel (21 t/m 75 min.): 1.
- Lang (meer dan 75 min.): 19.
Totaal 38 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 3353 min.
Aantal films / series herzien: 8.
Best beoordeeld: Eternal Sunshine of the Spotless Mind (9.2, 2de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Ritorno a Lisca Bianca (4..
Media-verdeling
26.
7.
3. _________________ Vae, puto deus fio...
Films 2017 | |
|
Back to top |
|
|
Pindarots
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 1450
|
Posted: Thu Aug 06, 2009 11:17 am Post subject: |
|
|
Juli
Films
205. Transformers (Michael Bay, 2007) :: 3.5
206. Ice Age: Dawn of the Dinosaurs (Carlos Saldanha, 2009) :: 7.1
207. Transformers: Revenge of the Fallen (Michael Bay, 2009) :: 3.0
208. Out of the Past (Jacques Tourneur, 1947) :: 7.8
209. Mississippi Burning (Alan Parker, 1988) :: 8.1
210. Old School (Todd Phillips, 2003) :: 7.7
211. Bobby (Emilio Estevez, 2006) :: 6.5
212. The Proposition (John Hillcoat, 2005) :: 7.0
213. Drag Me to Hell (Sam Raimi, 2009) :: 7.4
214. Brüno (Larry Charles, 2009) :: 1.3
215. Sunset Blvd. (Billy Wilder, 1950) :: 8.9
216. The 51st State (Ronny Yu, 2001) :: 7.3
217. Sex Drive (Sean Anders, 2008) :: 6.6
218. Ripley's Game (Liliana Cavani, 2002) :: 6.0
219. Opération lune (William Karel, 2002) :: 6.7
220. Harry Potter and the Order of the Phoenix (David Yates, 2007) :: 7.2
221. Trapped (Luis Mandoki, 2002) :: 6.5
222. Synecdoche, New York (Charlie Kaufman, 2008) :: 6.5
223. L'instinct de mort (Jean-François Richet, 2008) :: 7.5
224. The Hangover (Todd Phillips, 2009) :: 8.3
225. Rumble Fish (Francis Ford Coppola, 1983) :: 7.4
226. The Mexican (Gore Verbinski, 2001) :: 6.4
227. The Killing Fields (Roland Joffé, 1984) :: 7.4
228. The Manchurian Candidate (John Frankenheimer, 1962) :: 7.3
229. The Black Dahlia (Brian De Palma, 2006) :: 7.0
230. Supernova (John Harrison, 2005) :: 2.0
231. MR 73 (Olivier Marchal, 2008) :: 7.4
232. Super Size Me (Morgan Spurlock, 2004) :: 7.2
233. Harry Potter and the Half-Blood Prince (David Yates, 2009) :: 6.5
234. Public Enemies (Michael Mann, 2009) :: 8.0
Series
235. Generation Kill - Season 1 (Evan Wright, 2008): Aflevering 1 t/m 6 (nog niet af gezien)
236. The Simpsons - Season 20 (Matt Groening, 2008): Aflevering 9 t/m 11 (nog niet af gezien)
Statistieken
Totaal 30 films (maandgemiddelde: 32.3) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 1.
- Lang (meer dan 75 min.): 29.
Totaal 9 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 3909 min.
Aantal films / series herzien: 4.
Best beoordeeld: Sunset Blvd. (8.9, 4de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Brüno (1.3).
Media-verdeling
7.
2.
13.
10. _________________
|
|
Back to top |
|
|
enclave
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 1064
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 8:26 pm Post subject: |
|
|
Augustus
Films
135. Appaloosa (Ed Harris, 2008) :: 6.4
136. Shanghai Noon (Tom Dey, 2000) :: 5.0
137. Bandidas (Joachim Roenning, Espen Sandberg, 2006) :: 4.0
138. The Shawshank Redemption (Frank Darabont, 1994) :: 8.8
139. Harry Potter and the Half-Blood Prince (David Yates, 2009) :: 5.2
140. Shanghai Knights (David Dobkin, 2003) :: 4.5
141. Clockwise (Christopher Morahan, 1986) :: 6.5
142. The Quick and the Dead (Sam Raimi, 1995) :: 5.0
143. Someone Like You... (Tony Goldwyn, 2001) :: 5.5
144. Ice Age: Dawn of the Dinosaurs (Carlos Saldanha, 2009) :: 6.0
145. Barton Fink (Ethan Coen, Joel Coen, 1991) :: 6.0
146. The Promotion (Steve Conrad, 2008) :: 4.0
Series
147. The Wire - Season 1 (David Simon, 2002) :: 7.6
Statistieken
Totaal 12 films (maandgemiddelde: 17.1) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 12.
Totale speelduur: 1321 min.
Aantal films / series herzien: 1.
Best beoordeeld: The Shawshank Redemption (8.8, 8ste dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Bandidas, The Promotion (4.0).
Media-verdeling
2.
4.
7.
Een opsomming van feitjes:
Filmjaar: 2009
Top 10 beste ''nieuwe'' films:
1. Hunger (2008) 8.7
2. Un long dimanche de fiançailles (2004) 8.5
2. Rob Roy (1995) 8.5
4. Skin (2008) 8.4
5. Voleurs de chevaux (2007) 8.2
5. The Hangover (2009) 8.2
7. Angela's Ashes (1999) 8.1
8. Oldboy (2003) 8.0
8. This Is England (2006) 8.0
10. New in Town (2009) 7.9
Top 3 beste ''nieuwe'' series:
1. Rome - Season 2 (2007) 9.0
2. Californication - Season 1 (2007) 8.8
3. The Black Adder - Season 4 (1983) 7.9
Top 5 beste herbekeken allerlei:
1. Braveheart (1995) 10.0
2. La haine (1995) 9.3
3. Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998) 9.2
4. The Pianist (2002) 9.1
5. Rome - Season 1 (2005) 9.0
5. Troy (2004) 9.0
Beste n. documentaire: Galápagos (2007) 7.4
Beste n. korte film: Alice et moi (2004) 8.0
Beste n. Nederlandse film: Skin (2008) 8.4
Beste n. Europese film: Hunger (2008) 8.7
Beste n. historische film: Un long dimanche de fiançailles (2004) 8.5, Rob Roy (1995) 8.5
Slechtste n. film: Dancing in the Dark (1995) 1.0 |
|
Back to top |
|
|
count_orlok
Joined: 11 Aug 2009 Posts: 4575
|
Posted: Mon Aug 31, 2009 9:04 pm Post subject: |
|
|
Weer niet zo'n druk film maandje, maar ja, het is zomer hè...
Augustus
Films
105. Public Enemies (Michael Mann, 2009) :: 6.7
106. JCVD (Mabrouk El Mechri, 2008) :: 7.0
107. Surplus: Terrorized Into Being Consumers (Erik Gandini, 2003) :: 8.5
108. Highlander (Russell Mulcahy, 1986) :: 6.0
109. The Taking of Pelham 1 2 3 (Tony Scott, 2009) :: 7.0
110. Inglourious Basterds (Quentin Tarantino, 2009) :: 8.0
111. Videodrome (David Cronenberg, 1983) :: 7.0
Statistieken
Totaal 7 films (maandgemiddelde: 13.9) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 1.
- Lang (meer dan 75 min.): 6.
Totale speelduur: 770 min.
Aantal films / series herzien: 1.
Best beoordeeld: Surplus: Terrorized Into Being Consumers (8.5, 5de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Highlander (6.0).
Media-verdeling
3.
4. |
|
Back to top |
|
|
Erik Hagen Site Admin
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 3794 Location: Utrecht
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 8:59 am Post subject: |
|
|
Aardig maandje gehad, maar helaas maar één 'horror' (Nosferatu: Phantom der Nacht) gekeken. Deze maand moet ik me maar eens wat beter aan het thema gaan houden.
Augustus
Films
306. Ice Age: Dawn of the Dinosaurs (Carlos Saldanha, 2009) :: 4.9
307. Rocco e i suoi fratelli (Luchino Visconti, 1960) :: 8.5
308. Manon des sources (Claude Berri, 1986) :: 7.7
309. Salinui chueok (Joon-ho Bong, 2003) :: 7.9
310. Tenkû no shiro Rapyuta (Hayao Miyazaki, 1986) :: 7.8
311. A Grand Day Out with Wallace and Gromit (Nick Park, 1989) :: 7.0
312. The Hangover (Todd Phillips, 2009) :: 5.9
313. Dude, Where's My Car? (Danny Leiner, 2000) :: 5.0
314. The Princess Bride (Rob Reiner, 1987) :: 6.9
315. Pusher (Nicolas Winding Refn, 1996) :: 8.0
316. Pusher II (Nicolas Winding Refn, 2004) :: 7.5
317. Pusher 3 (Nicolas Winding Refn, 2005) :: 7.8
318. Bleeder (Nicolas Winding Refn, 1999) :: 7.0
319. Fear X (Nicolas Winding Refn, 2003) :: 7.6
320. Uzak (Nuri Bilge Ceylan, 2002) :: 7.1
321. Koza (Nuri Bilge Ceylan, 1995) :: 6.3
322. Unmade Beds (Alexis Dos Santos, 2009) :: 7.3
323. Coffy (Jack Hill, 1973) :: 6.8
324. Public Enemies (Michael Mann, 2009) :: 7.7
325. C'era una volta il West (Sergio Leone, 1968) :: 9.0
326. Chéri (Stephen Frears, 2009) :: 5.0
327. Venkovský ucitel (Bohdan Sláma, 2008) :: 6.8
328. Ba wang bie ji (Kaige Chen, 1993) :: 7.8
329. Nosferatu: Phantom der Nacht (Werner Herzog, 1979) :: 7.4
330. Woyzeck (Werner Herzog, 1979) :: 6.9
331. Wallace & Gromit in A Close Shave (Nick Park, 1995) :: 7.2
332. Somers Town (Shane Meadows, 2008) :: 6.3
333. Storm (Hans-Christian Schmid, 2009) :: 7.2
334. Revanche (Götz Spielmann, 2008) :: 7.9
335. Los abrazos rotos (Pedro Almodóvar, 2009) :: 7.9
336. Belle de jour (Luis Buñuel, 1967) :: 8.0
337. La prima notte di quiete (Valerio Zurlini, 1972) :: 7.6
Series
338. Friends - Season 2 (David Crane, Marta Kauffman, 1995) : Aflevering 12 t/m 24 :: 8.0
339. Friends - Season 3 (David Crane, Marta Kauffman, 1996) : Aflevering 1 t/m 25 :: 8.0
340. Friends - Season 4 (David Crane, Marta Kauffman, 1997) : Aflevering 1 t/m 22 (nog niet af gezien)
341. Kaubôi bibappu - Season 1 (Hajime Yatate, 1998): Aflevering 9 t/m 13 (nog niet af gezien)
Statistieken
Totaal 32 films (maandgemiddelde: 41.5) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 1.
- Middel (21 t/m 75 min.): 3.
- Lang (meer dan 75 min.): 28.
Totaal 65 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 4739 min.
Aantal films / series herzien: 5.
Best beoordeeld: C'era una volta il West (9.0, 4de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Ice Age: Dawn of the Dinosaurs (4.9).
Media-verdeling
13.
18.
1.
4. _________________ Vae, puto deus fio...
Films 2017 | |
|
Back to top |
|
|
ManMonster
Joined: 30 Jun 2009 Posts: 1853 Location: België
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 9:43 am Post subject: |
|
|
Augustus
Films
87. Tank Girl (Rachel Talalay, 1995) :: 7.0
88. The Ruins (Carter Smith, 2008) :: 6.0
89. Watchmen (Zack Snyder, 2009) :: 7.5
90. Finding Nemo (Andrew Stanton, Lee Unkrich, 2003) :: 8.0
91. The Spirit (Frank Miller, 2008) :: 6.5
92. Ice Age: The Meltdown (Carlos Saldanha, 2006) :: 7.5
93. No Time for Nuts (Chris Renaud, Mike Thurmeier, 2006) :: 8.0
94. Night of the Living Dead (George A. Romero, 1968) :: 8.0
95. You Don't Mess with the Zohan (Dennis Dugan, 2008) :: 5.0
96. Escape from New York (John Carpenter, 1981) :: 8.0
Series
97. Curb Your Enthusiasm - Season 5 (Larry David, 2005): Aflevering 1 t/m 10 :: 9.0
98. Desu nôto - Season 1 (Tetsuro Araki, 2006): Aflevering 1 t/m 4 (nog niet af gezien)
99. Rurôni Kenshin: Meiji kenkaku roman tan - Season 2 (Kazuhiro Furuhashi, Kaeko Sakamoto, 1996): Aflevering 1 t/m 35 :: 9.0
100. The Sopranos - Season 3 (David Chase, 2001): Aflevering 1 t/m 13 :: 9.0
101. The Sopranos - Season 4 (David Chase, 2002): Aflevering 1 t/m 3 (nog niet af gezien)
Statistieken
Totaal 10 films (maandgemiddelde: 10.4) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 1.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 9.
Totaal 65 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 3160 min.
Aantal films / series herzien: 1.
Best beoordeeld: Curb Your Enthusiasm - Season 5, Rurôni Kenshin: Meiji kenkaku roman tan, The Sopranos (9.0, 4de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: You Don't Mess with the Zohan (5.0).
Media-verdeling
14.
1. _________________ If payback's a bitch, you'll be in debt forever.
|
|
Back to top |
|
|
Nick_SN
Joined: 29 Jul 2009 Posts: 3449 Location: Leiden
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 2:44 pm Post subject: |
|
|
Augustus
Films
270. Tasogare Seibei (Yôji Yamada, 2002) :: 8.8
271. Strange Wilderness (Fred Wolf, 2008) :: 8.4
272. House of Wax (Jaume Collet-Serra, 2005) :: 6.4
273. The Big Brawl (Robert Clouse, 1980) :: 6.9
274. The Longest Yard (Peter Segal, 2005) :: 7.0
275. Tantei monogatari (Takashi Miike, 2007) :: 6.6
276. Inju, la bête dans l'ombre (Barbet Schroeder, 2008) :: 7.5
277. Kirschblüten - Hanami (Doris Dörrie, 2008) :: 8.2
278. Nick and Norah's Infinite Playlist (Peter Sollett, 2008) :: 7.8
279. Dead Silence (James Wan, 2007) :: 6.9
280. Nihon igai zenbu chinbotsu (Minoru Kawasaki, 2006) :: 6.8
281. The Long Weekend (Pat Holden, 2005) :: 6.2
282. Away We Go (Sam Mendes, 2009) :: 7.9
283. A Perfect Getaway (David Twohy, 2009) :: 5.9
284. Hotaru no haka (Isao Takahata, 1988) :: 8.5
285. The Unborn (David S. Goyer, 2009) :: 5.9
286. Inglourious Basterds (Quentin Tarantino, 2009) :: 8.3
287. The Taking of Pelham 1 2 3 (Tony Scott, 2009) :: 6.8
288. White Noise (Geoffrey Sax, 2005) :: 6.1
289. Public Enemies (Michael Mann, 2009) :: 7.8
290. G.I. Joe: Rise of Cobra (Stephen Sommers, 2009) :: 6.2
291. Dances with Wolves (Kevin Costner, 1990) :: 9.0
292. Scarface (Brian De Palma, 1983) :: 8.5
293. In Bruges (Martin McDonagh, 2008) :: 8.2
294. Dreams (Akira Kurosawa, 1990) :: 8.4
295. The Three Burials of Melquiades Estrada (Tommy Lee Jones, 2005) :: 7.3
296. Kagemusha (Akira Kurosawa, 1980) :: 8.6
297. Freddy vs. Jason (Ronny Yu, 2003) :: 6.9
Series
298. Da Ali G Show - Season 2 (James Bobin, Scott Preston, 2003) :: 7.8
299. Dexter - Season 1 (James Manos Jr., 2006) :: 9.7
300. Dexter - Season 2 (James Manos Jr., 2006) :: 9.3
301. Six Feet Under - Season 3 (Alan Ball, 2001) :: 9.1
Statistieken
Totaal 28 films (maandgemiddelde: 32.3) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 28.
Totale speelduur: 3213 min.
Aantal films / series herzien: 14.
Best beoordeeld: Dexter - Season 1 (9.7, 6de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: A Perfect Getaway, The Unborn (5.9).
Media-verdeling
6.
16.
7.
1.
2.
Horror-films
6
Best beoordeeld: Dead Silence, Freddy vs Jason (6.9)
Slechtst beoordeeld: The Unborn (5.9)
aan het hollandsche thema zal ik niet meedoen ben ik bang, staat er al iets gepland voor Oktober? |
|
Back to top |
|
|
Wizz-Art
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 6696 Location: Zeeland NL B.S.E. EMPEROR
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 3:21 pm Post subject: |
|
|
Door de series toch een vrij zieke maand qua kijken achter de rug, ik heb écht heel veel aan de buis gekluisterd gezeten, sterker nog, ik deed in m'n vrije tijd niets anders
Augustus
Films
552. Blue Sunshine (Jeff Lieberman, 1976) :: 6.4
553. The Langoliers (Tom Holland, 1995) :: 6.7
554. Scary Movie 4 (David Zucker, 2006) :: 5.0
555. Jane Doe (Kevin Elders, 2001) :: 6.4
556. The Green Mile (Frank Darabont, 1999) :: 9.5
557. A Few Good Men (Rob Reiner, 1992) :: 7.8
558. Alpha Dog (Nick Cassavetes, 2006) :: 8.2
559. The Mask (Chuck Russell, 1994) :: 7.5
560. Saturday Night Fever (John Badham, 1977) :: 7.9
561. Nos miran (Norberto López Amado, 2002) :: 7.0
562. Due occhi diabolici (Dario Argento, George A. Romero, 1990) :: 7.3
563. La Peau blanche (Daniel Roby, 2004) :: 7.5
564. Quelques instants de la vie d'une fraise (Daniel Roby, 2003) :: 5.2
565. Wolf Creek (Greg McLean, 2005) :: 6.4
566. The Frighteners (Peter Jackson, 1996) :: 7.5
567. The Wedding Date (Clare Kilner, 2005) :: 6.7
568. 17 Again (Burr Steers, 2009) :: 6.7
569. Bride Wars (Gary Winick, 2009) :: 4.0
570. Out for Justice (John Flynn, 1991) :: 6.0
571. The Amityville Horror (Stuart Rosenberg, 1979) :: 5.3
572. House on Haunted Hill (William Malone, 1999) :: 6.5
573. The War (Jon Avnet, 1994) :: 7.0
574. In Good Company (Paul Weitz, 2004) :: 7.3
575. The Phantom of the Opera (Joel Schumacher, 2004) :: 7.6
576. Blazing Saddles (Mel Brooks, 1974) :: 6.4
577. Satan's Little Helper (Jeff Lieberman, 2004) :: 7.0
578. Naboer (Pål Sletaune, 2005) :: 8.5
579. Fast Times at Ridgemont High (Amy Heckerling, 1982) :: 6.6
580. Spy Game (Tony Scott, 2001) :: 7.6
581. Billy Madison (Tamra Davis, 1995) :: 6.7
582. Pin (Sandor Stern, 1988) :: 8.0
583. Intruder (Scott Spiegel, 1989) :: 7.5
584. Liar Liar (Tom Shadyac, 1997) :: 7.2
585. Caddyshack (Harold Ramis, 1980) :: 4.7
586. Eden Lake (James Watkins, 2008) :: 9.0
587. The International (Tom Tykwer, 2009) :: 8.1
588. He's Just Not That Into You (Ken Kwapis, 2009) :: 5.5
589. Still Waiting... (Jeff Balis, 2009) :: 5.5
590. Cat People (Paul Schrader, 1982) :: 6.5
591. Twilight Zone: The Movie (Joe Dante, John Landis, George Miller, Steven Spielberg, 1983) :: 5.6
592. The Jerk (Carl Reiner, 1979) :: 7.3
593. Thinner (Tom Holland, 1996) :: 4.2
594. FeardotCom (William Malone, 2002) :: 6.3
595. Nutty Professor II: The Klumps (Peter Segal, 2000) :: 4.5
596. Devil's Playground (Lucy Walker, 2002) :: 7.0
597. Bulletproof (Ernest R. Dickerson, 1996) :: 6.6
598. Patch Adams (Tom Shadyac, 1998) :: 7.7
599. Mobsters (Michael Karbelnikoff, 1991) :: 6.5
600. Donkey Punch (Oliver Blackburn, 2008) :: 5.5
601. Loft (Erik Van Looy, 2008) :: 8.2
602. Duplicity (Tony Gilroy, 2009) :: 6.7
603. Garage (Leonard Abrahamson, 2007) :: 6.5
604. Push (Paul McGuigan, 2009) :: 7.1
605. The Boat That Rocked (Richard Curtis, 2009) :: 7.5
606. The Reader (Stephen Daldry, 2008) :: 6.8
607. L'ennemi intime (Florent Emilio Siri, 2007) :: 5.0
608. The Watcher (Joe Charbanic, 2000) :: 6.0
609. Timecop (Peter Hyams, 1994) :: 6.8
610. Fletch (Michael Ritchie, 1985) :: 7.5
611. Children of the Corn (Fritz Kiersch, 1984) :: 7.3
612. Children of the Corn II: The Final Sacrifice (David Price, 1993) :: 4.2
613. Children of the Corn III (James D.R. Hickox, 1995) :: 2.0
614. Children of the Corn IV: The Gathering (Greg Spence, 1996) :: 4.5
615. Children of the Corn V: Fields of Terror (Ethan Wiley, 1998) :: 3.8
616. Children of the Corn 666: Isaac's Return (Kari Skogland, 1999) :: 5.5
617. Children of the Corn: Revelation (Guy Magar, 2001) :: 2.5
618. Watchmen (Zack Snyder, 2009) :: 7.7
619. Skate or Die (Miguel Courtois, 2008) :: 7.2
Series
620. Ghost Whisperer - Season 1 (John Gray, 2005): Aflevering 5 (nog niet af gezien)
621. Gossip Girl - Season 1 (Stephanie Savage, Josh Schwartz, 2007): Aflevering 1 t/m 18 :: 8.2
622. Gossip Girl - Season 2 (Stephanie Savage, Josh Schwartz, 2008): Aflevering 1 t/m 12 (nog niet af gezien)
623. Kidnapped - Season 1 (Jason Smilovic, 2006): Aflevering 1 t/m 13 :: 8.5
624. The Simpsons - Season 8 (Matt Groening, 1997): Aflevering 11 (nog niet af gezien)
625. Veronica Mars - Season 1 (Rob Thomas, 2004): Aflevering 1 t/m 22 :: 8.8
626. Veronica Mars - Season 2 (Rob Thomas, 2005): Aflevering 1 t/m 22 :: 8.9
627. Veronica Mars - Season 3 (Rob Thomas, 2007): Aflevering 1 t/m 16 (nog niet af gezien)
Statistieken
Totaal 68 films (maandgemiddelde: 75.6) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 1.
- Middel (21 t/m 75 min.): 1.
- Lang (meer dan 75 min.): 66.
Totaal 105 afleveringen van series gekeken.
Totale speelduur: 11638 min.
Aantal films / series herzien: 8.
Best beoordeeld: The Green Mile (9.5, 3de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Children of the Corn III (2.0).
Media-verdeling
7.
43.
25.
1. _________________ *For love some WiLL search the ends of earth..to possess the object of their desire some even KiLL..* |
|
Back to top |
|
|
JT Chinaski
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 2166 Location: Drachten
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 4:17 pm Post subject: |
|
|
Augustus
Films
336. Frozen River (Courtney Hunt, 2008) :: 8.0
337. The Visitor (Thomas McCarthy, 2007) :: 7.9
338. Escape from Sobibor (Jack Gold, 1987) :: 6.8
339. Grace Is Gone (James C. Strouse, 2007) :: 7.7
340. The Frighteners (Peter Jackson, 1996) :: 7.6
341. Universal Soldier (Roland Emmerich, 1992) :: 5.1
342. Armageddon (Michael Bay, 1998) :: 7.8
343. Supernova (Walter Hill, 2000) :: 5.6
344. Planet of the Apes (Franklin J. Schaffner, 1968) :: 7.5
345. Beneath the Planet of the Apes (Ted Post, 1970) :: 4.8
346. Escape from the Planet of the Apes (Don Taylor, 1971) :: 4.5
347. Conquest of the Planet of the Apes (J. Lee Thompson, 1972) :: 5.1
348. All Stars (Jean van de Velde, 1997) :: 6.9
349. Saibogujiman kwenchana (Chan-wook Park, 2006) :: 6.8
350. Battle for the Planet of the Apes (J. Lee Thompson, 1973) :: 4.5
351. Hardware (Richard Stanley, 1990) :: 7.9
352. De laatste dagen van Emma Blank (Alex van Warmerdam, 2009) :: 7.5
353. Drillbit Taylor (Steven Brill, 2008) :: 4.6
354. Monsters, Inc. (Pete Docter, David Silverman, Lee Unkrich, 2001) :: 7.7
355. Izo (Takashi Miike, 2004) :: 6.6
356. The Last Picture Show (Peter Bogdanovich, 1971) :: 8.0
357. Hardware (Richard Stanley, 1990) :: 7.9
358. Buffalo '66 (Vincent Gallo, 1998) :: 9.0
359. The Blood of Heroes (David Webb Peoples, 1989) :: 8.5
360. Ravenous (Antonia Bird, 1999) :: 7.2
361. Dust Devil (Richard Stanley, 1992) :: 8.6
362. The Wrestler (Darren Aronofsky, 2008) :: 8.4
363. Arizona Dream (Emir Kusturica, 1993) :: 8.5
364. In the Valley of Elah (Paul Haggis, 2007) :: 7.2
365. Import/Export (Ulrich Seidl, 2007) :: 6.0
366. Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo (Uli Edel, 1981) :: 5.5
367. The Reader (Stephen Daldry, 2008) :: 7.2
368. The Crow (Alex Proyas, 1994) :: 7.0
369. Cop Land (James Mangold, 1997) :: 7.0
Statistieken
Totaal 34 films (maandgemiddelde: 45.9) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 34.
Totale speelduur: 3692 min.
Aantal films / series herzien: 5.
Best beoordeeld: Buffalo '66 (9.0, 5de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Escape from the Planet of the Apes, Battle for the Planet of the Apes (4.5).
Media-verdeling
3.
14.
2.
5.
10. |
|
Back to top |
|
|
Nick_SN
Joined: 29 Jul 2009 Posts: 3449 Location: Leiden
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 4:39 pm Post subject: |
|
|
Flinke maand idd wizz-art |
|
Back to top |
|
|
Wizz-Art
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 6696 Location: Zeeland NL B.S.E. EMPEROR
|
Posted: Tue Sep 01, 2009 4:42 pm Post subject: |
|
|
Gewoon ziek _________________ *For love some WiLL search the ends of earth..to possess the object of their desire some even KiLL..* |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|