View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Leejon
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 1200
|
Posted: Thu Dec 09, 2010 4:06 pm Post subject: |
|
|
Voor het gemak even de films genomen die volgens WiW op 2010 staan.
1. Machete (2010) 9.0
2. Robin Hood (2010) 8.2
3. I'm Here (2010) 7.8
4. Snabba Cash (2010) 7.5
5. Kick-Ass (2010) 7.3
6. Day & Night (2010) 7.0
7. Bal (2010) 3.0
Meer heb ik niet gezien _________________
Films gezien - Collectie |
|
Back to top |
|
|
ManMonster
Joined: 30 Jun 2009 Posts: 1853 Location: België
|
Posted: Thu Dec 09, 2010 4:17 pm Post subject: |
|
|
Kick-Ass (2010) 9.0
The Pacific (2010) 8.5
Shutter Island (2010) 8.5
How to Train Your Dragon (2010) 8.0
The Box (2009) 8.0
The Expendables (2010) 8.0
Avatar (2009) 8.0
Alice in Wonderland (2010) 7.0
Sursum Corda (2010) - _________________ If payback's a bitch, you'll be in debt forever.
|
|
Back to top |
|
|
enclave
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 1064
|
Posted: Thu Dec 09, 2010 4:49 pm Post subject: |
|
|
1. Robin Hood (2010)
2. Centurion (2010) 8.0
3. Leap Year (2010) 7.9
4. Alice in Wonderland (2010) 6.5
Meer niet gezien ... _________________
In the Year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn... (Braveheart) |
|
Back to top |
|
|
Erik Hagen Site Admin
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 3794 Location: Utrecht
|
Posted: Thu Dec 09, 2010 5:06 pm Post subject: |
|
|
Voor mij een top 15 (alle cijfers boven de 8.0):
1 :: Agora (2009) 8.5
2 :: Inception (2010) 8.5
3 :: A Serious Man (2009) 8.5
4 :: Yo, también (2009) 8.5
5 :: Kûki ningyô (2009) 8.4
6 :: Garapa (2009) 8.4
7 :: Enter the Void (2009) 8.3
8 :: Madeo (2009) 8.3
9 :: Samâ wôzu (2009) 8.3
10 :: White Material (2009) 8.3
11 :: Le quattro volte (2010) 8.2
12 :: Shinboru (2009) 8.2
13 :: Nanjing! Nanjing! (2009) 8.2
14 :: Valhalla Rising (2009) 8.2
15 :: Fantastic Mr. Fox (2009) 8.1
Eervolle vermeldingen (lees: cijfer 8.0): Bal (2010), Alamar (2009), Altiplano (2009), Another Year (2010), Exit Through the Gift Shop (2010), The Road (2009), Mr. Nobody (2009), Shutter Island (2010), Lebanon (2009), Me and Orson Welles (2008), Slovenka (2009), The Social Network (2010), Norteado (2009) en Toy Story 3 (2010). _________________ Vae, puto deus fio...
Films 2017 | |
|
Back to top |
|
|
Inland Rabbit
Joined: 20 Apr 2010 Posts: 1171 Location: Houten
|
Posted: Thu Dec 09, 2010 5:13 pm Post subject: |
|
|
2010 is 2010, dat NL zo langzaam met de distributie is dat we veel films uit 2009 pas in 2010 te zien krijgen is zeer te verwijten, maar vind ik geen reden om deze films ook in de betreffende top 2010 toe te laten? Houdt wel in dat ik dus geen fatsoenlijk top kan maken.
Speciale vermeldingen voor Godkiller, Enter the void, The Social Network, Scott Pilgrim, R U There en Exit through the gift shop _________________
|
|
Back to top |
|
|
enclave
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 1064
|
Posted: Thu Dec 09, 2010 6:20 pm Post subject: |
|
|
Inland Rabbit wrote: | 2010 is 2010, dat NL zo langzaam met de distributie is dat we veel films uit 2009 pas in 2010 te zien krijgen is zeer te verwijten, maar vind ik geen reden om deze films ook in de betreffende top 2010 toe te laten? Houdt wel in dat ik dus geen fatsoenlijk top kan maken.
Speciale vermeldingen voor Godkiller, Enter the void, The Social Network, Scott Pilgrim, R U There en Exit through the gift shop |
Inderdaad anders heb ik opeens wel een lijst. _________________
In the Year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn... (Braveheart) |
|
Back to top |
|
|
The_Milagro
Joined: 04 Jul 2009 Posts: 4303
|
Posted: Thu Dec 09, 2010 6:57 pm Post subject: |
|
|
Wacht het nog even af.
Ga nog zien;
Sint
HP (zaterdag blijkbaar) _________________ Even if you fall on your face, you're still moving forward.
Collectie
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted then used against you. |
|
Back to top |
|
|
Harald
Joined: 06 Jul 2009 Posts: 3269 Location: Brecht, België
|
Posted: Thu Dec 09, 2010 7:17 pm Post subject: |
|
|
Mijn top 10 tot hier toe, samengevoegd via WiW cijfers:
1. Inception - 9.5
2. Robin Hood - 9.5
3. Adem - 9
4. How To Train Your Dragon - 9
5. Kick-Ass - 9
6. Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole - 9
7. Shutter Island - 9
8. Toy Story 3 - 8.5
9. Harry Potter 7.1 - 8.5
10. A-Team, The - 8.5 _________________ Collectie
Gezien
|
|
Back to top |
|
|
Noxus24
Joined: 26 Mar 2010 Posts: 903 Location: Eindhoven, Noord-Brabant, Nederland
|
Posted: Fri Dec 10, 2010 1:06 pm Post subject: |
|
|
Top 10 beste films :
1. Inception : 9.5
2. Buried : 8.8
3. Scott Pilgrim vs. The World : 8.5
4. Shutter Island : 8.4
5. Kick Ass : 8.4
6. The Social Network : 8.2
7. The Other Guys : 7.8
8. The Crazies : 7.8
9. Red : 7.6
10. Yip man 2 : 7.4 |
|
Back to top |
|
|
Verhoeven
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 5626 Location: Zuid-Limburg
|
Posted: Fri Dec 10, 2010 1:52 pm Post subject: |
|
|
Inland Rabbit wrote: | 2010 is 2010, dat NL zo langzaam met de distributie is dat we veel films uit 2009 pas in 2010 te zien krijgen is zeer te verwijten, maar vind ik geen reden om deze films ook in de betreffende top 2010 toe te laten? Houdt wel in dat ik dus geen fatsoenlijk top kan maken.
Speciale vermeldingen voor Godkiller, Enter the void, The Social Network, Scott Pilgrim, R U There en Exit through the gift shop |
Ik ga uit van de Nederlandse bioscoop/filmhuisreleases, videotheek en straight-to-DVD, maar tel re-releases niet mee. Casablanca of een Welt am Draht is gekkenwerk.
Als een film uit 2009 komt (Voorbeeld: Enter the Void) en hij komt hier pas in 2010 in de bioscooop dan zal hij niet genomineerd kunnen worden voor 2009 als voor 2010. Hoe los je dat op? _________________ Over smaak valt zeker niet te twisten maar over de inhoud wel. |
|
Back to top |
|
|
Wizz-Art
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 6696 Location: Zeeland NL B.S.E. EMPEROR
|
Posted: Fri Dec 10, 2010 2:00 pm Post subject: |
|
|
Mjah, ik heb ook alleen films genomen die écht in 2010 zijn uitgebracht. De oplossing zou kunnen zijn om alsnog in het 2009 lijstje je films uit 2009 te plaatsen die in 2010 zijn uitgebracht _________________ *For love some WiLL search the ends of earth..to possess the object of their desire some even KiLL..* |
|
Back to top |
|
|
Verhoeven
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 5626 Location: Zuid-Limburg
|
Posted: Fri Dec 10, 2010 2:14 pm Post subject: |
|
|
Maar Enter the Void is ook écht in 2010 uitgebracht. Draaiden in 2009 in Cannes maar was toen verre van klaar en is pas in 2010 uitgebracht in Frankrijk. Deze laatste versie heeft de goedkeuring van de regisseur. _________________ Over smaak valt zeker niet te twisten maar over de inhoud wel. |
|
Back to top |
|
|
Wizz-Art
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 6696 Location: Zeeland NL B.S.E. EMPEROR
|
Posted: Fri Dec 10, 2010 2:15 pm Post subject: |
|
|
Productiejaar klopt niet altijd, maar ben er in dit geval wel vanuit gegaan, gamakszucht zullen we maar zeggen _________________ *For love some WiLL search the ends of earth..to possess the object of their desire some even KiLL..* |
|
Back to top |
|
|
Inland Rabbit
Joined: 20 Apr 2010 Posts: 1171 Location: Houten
|
Posted: Fri Dec 10, 2010 2:21 pm Post subject: |
|
|
verhoeven: Je spreekt jezelf nogal tegen, eerst zeg je dat ETV uit 2009 komt en vervolgens dat ie wel ECHT uit 2010 komt. Maargoed ETV is in de huidige versie echt een 2010 film.
Echter distributie wil nog wel eens gek doen. Het had weinig gescheeld of iedereen had Scott Pilgrim in hun 2011 top 10 kunnen zetten, aangezien ze eerst van plan waren deze in Januari hier pas uit te brengen. Om over een film als Where The Wild Things Are nog maar niet te beginnen, deze zagen wij op de filmbeurs gewoon in 2009 (meen oktober?) en kwam hier met een februari release aanzetten.
Dus eh ja, door een distributie fout van NL, vind ik inderdaad dat sommige films zowel niet in een 2009 als 2010 lijstje kunnen dan. _________________
|
|
Back to top |
|
|
Nick_SN
Joined: 29 Jul 2009 Posts: 3449 Location: Leiden
|
Posted: Fri Dec 10, 2010 2:24 pm Post subject: |
|
|
ik hou maar gewoon imdb aan..
2010
1. Inception 9.0
2. MacGruber 8.6
3. Shutter Island 8.6
4. Machete 8.5
5. The Book of Eli 8.3 _________________
|
|
Back to top |
|
|
|