View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Inland Rabbit
Joined: 20 Apr 2010 Posts: 1171 Location: Houten
|
Posted: Wed Aug 17, 2011 9:34 pm Post subject: |
|
|
aan de hand van mijn Moviemeter stemmen en soms een beetje op gevoel, dus dan zit er ook best wat tussen van voor WiW. Nummer 1 dus het slechtst:
1. Manos: The Hands of Fate (1966)
2.Jail Bait (1954)
3. Epic Movie (2007)
4. Repo! The Genetic Opera!
5. Nosferatu, eine Symphonie des Grauens (ja soooooorry)
6. Barely Legal, National Lampoon's Barely Legal (2003) (andere titel:After School Special)
7. American Pie Presents: The Naked Mile (2006)
8. Napoleon Dynamite (2004)
9. A Clockwork Orange (1971)
10. Open Water (2003)
11. Rosemary's Baby (1968)
12. Slackers (2002)
13. Artificial Intelligence: A.I. (2001)
14. Avatar (2009)
15. Watchmen (2009)
16. Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
17. Rio (2011)
18. Last Days (2005)
19. Ken Park ((2002)
20. Cruel Intentions 2 ((2000)
21. Moon (2009)
22. The Matrix Revolutions (2003)
23. Race to Witch Mountain (2009)
24. Psycho (1960)
25. Secrets & Lies (1996)
Ik kan nog wel ff doorgaan, maar ik vind het wel even goed zo. Al genoeg mensen boos gemaakt, denk ik zo!
_________________
|
|
Back to top |
|
|
Verhoeven
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 5626 Location: Zuid-Limburg
|
Posted: Wed Aug 17, 2011 10:14 pm Post subject: |
|
|
Inland Rabbit wrote: | aan de hand van mijn Moviemeter stemmen en soms een beetje op gevoel, dus dan zit er ook best wat tussen van voor WiW. Nummer 1 dus het slechtst:
24. Psycho (1960)
Ik kan nog wel ff doorgaan, maar ik vind het wel even goed zo. Al genoeg mensen boos gemaakt, denk ik zo!
|
_________________ Over smaak valt zeker niet te twisten maar over de inhoud wel. |
|
Back to top |
|
|
count_orlok
Joined: 11 Aug 2009 Posts: 4575
|
Posted: Thu Aug 18, 2011 11:07 am Post subject: |
|
|
@Melvin & Andre:
Nee nee allebei fout. Ik bedoel het vervolg op de remake met Robert Englund. Sorry, mijn fout. _________________ Why have you disturbed our sleep; awakened us from our ancient slumber? |
|
Back to top |
|
|
count_orlok
Joined: 11 Aug 2009 Posts: 4575
|
Posted: Thu Aug 18, 2011 11:09 am Post subject: |
|
|
Frank, ik ben op slag al mijn respect voor jou kwijt. _________________ Why have you disturbed our sleep; awakened us from our ancient slumber? |
|
Back to top |
|
|
Inland Rabbit
Joined: 20 Apr 2010 Posts: 1171 Location: Houten
|
Posted: Thu Aug 18, 2011 2:50 pm Post subject: |
|
|
Zoiets dacht ik al wel, ach _________________
|
|
Back to top |
|
|
count_orlok
Joined: 11 Aug 2009 Posts: 4575
|
Posted: Thu Aug 18, 2011 3:15 pm Post subject: |
|
|
Serieus, jouw nummers 5, 8, 9, 11, 14, 15 en 24 horen gewoon niet thuis in zo'n lijst. Ga je schamen. _________________ Why have you disturbed our sleep; awakened us from our ancient slumber? |
|
Back to top |
|
|
Nick_SN
Joined: 29 Jul 2009 Posts: 3449 Location: Leiden
|
Posted: Thu Aug 18, 2011 3:28 pm Post subject: |
|
|
count_orlok wrote: | Serieus, jouw nummers 5, 8, 9, 11, 14, 15 en 24 horen gewoon niet thuis in zo'n lijst. Ga je schamen. |
15 mag wel vanwege de soundtrack _________________
|
|
Back to top |
|
|
Inland Rabbit
Joined: 20 Apr 2010 Posts: 1171 Location: Houten
|
Posted: Thu Aug 18, 2011 5:24 pm Post subject: |
|
|
tsjah Lieuwe, t zijn allen serieus films waarbij ik moeite heb m af te kijken. Klassiekerstatus my ass dan, maar ik kan er niks mee en dat telt. _________________
|
|
Back to top |
|
|
Wizz-Art
Joined: 29 Jun 2009 Posts: 6696 Location: Zeeland NL B.S.E. EMPEROR
|
Posted: Thu Aug 18, 2011 5:35 pm Post subject: |
|
|
Allemaal een 1 sinds ik wiw bijhoud...alfabetissche volgorde.
After... (2006)
American Crime (2004)
The Big Bounce (2004)
BloodRayne (2005)
Boo (2005)
Bugs (2003)
The Bunker (2001)
Carlito's Way: Rise to Power (2005)
Citizen Verdict (2003)
The Connecticut Poop Movie (2006)
Disaster Movie (2008)
Le divorce (2003)
Dogville (2003)
Dorm Daze 2 (2006)
Dungeon Girl (2008)
Eden Log (2007)
Epic Movie (2007)
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain (2001)
Far Cry (2008)
Festen (1998)
The Fountain (2006)
G.I. Joe: Rise of Cobra (2009)
Ginostra (2002)
Hangmen (1987)
Highlander: The Source (2007)
The Last Ride (2004)
The Life Aquatic with Steve Zissou (2004)
Meet the Spartans (2008)
Nature Unleashed: Volcano (2004)
A Night in Compton (2004)
Novel Romance (2006)
Open Water 2: Adrift (2006)
Out of Reach (2004)
The Passion of the Christ (2004)
Perfect Creature (2006)
R.S.V.P. (2002)
Repo! The Genetic Opera (2008)
Run! Bitch Run! (2009)
Speed Demon (2003)
Tamara (2005)
Ticker (2001)
Torque (2004)
Trespassers (2006)
Underworld (2003)
Whiteboyz (1999) _________________ *For love some WiLL search the ends of earth..to possess the object of their desire some even KiLL..* |
|
Back to top |
|
|
count_orlok
Joined: 11 Aug 2009 Posts: 4575
|
Posted: Thu Aug 18, 2011 11:33 pm Post subject: |
|
|
Over het algemeen een begrijpelijke lijst. Maar films als Amelie en The Life Aquatic horen er niet in thuis. Kan begrijpen dat ze jou niet liggen, maar zijn toch meer dan een 1 waard. _________________ Why have you disturbed our sleep; awakened us from our ancient slumber? |
|
Back to top |
|
|
kimmie
Joined: 26 Mar 2010 Posts: 1655 Location: noord holland
|
Posted: Fri Aug 19, 2011 12:29 pm Post subject: |
|
|
count_orlok wrote: | Over het algemeen een begrijpelijke lijst. Maar films als Amelie en The Life Aquatic horen er niet in thuis. Kan begrijpen dat ze jou niet liggen, maar zijn toch meer dan een 1 waard. |
mee eens _________________ mijn WiW
|
|
Back to top |
|
|
The_Milagro
Joined: 04 Jul 2009 Posts: 4303
|
Posted: Sat Aug 20, 2011 10:55 am Post subject: |
|
|
01. Gritos en la noche (1962)
02. Son of the Mask (2005)
03. L'ours (1988)
04. Attenberg (2010)
05. Varfix (2010)
06. Shouf shouf habibi! (2004)
07. Robo-geisha (2009)
08. Don't Be A Menace
09. Mortal Kombat: Annihilation (1997)
10. Tempo di uccidere (1989)
11. Mortal Kombat Conquest (1998)
12. Hooligans 2 (2007)
13. The Wiz (1978)
14. I'll Always Know What You Did Last Summer (2006)
15. Minotaur (2006) _________________ Even if you fall on your face, you're still moving forward.
Collectie
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted then used against you. |
|
Back to top |
|
|
The_Milagro
Joined: 04 Jul 2009 Posts: 4303
|
Posted: Sat Aug 20, 2011 10:58 am Post subject: |
|
|
Hoewel ik onwijs veel films lees waar ik het mee eens ben, of van te voren al niet heb gekeken, zie ik in bijna elk lijstje wel een film die me verbaasd XD _________________ Even if you fall on your face, you're still moving forward.
Collectie
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted then used against you. |
|
Back to top |
|
|
Andre
Joined: 29 Sep 2009 Posts: 693
|
Posted: Sat Aug 20, 2011 11:00 pm Post subject: |
|
|
count_orlok wrote: | @Melvin & Andre:
Nee nee allebei fout. Ik bedoel het vervolg op de remake met Robert Englund. Sorry, mijn fout. |
Ja, dat stond er ook niet achter:p
Tim Sullivan was er toch wel trots op hoor;) _________________
Geintresseerd in Cult en Horror? kijk is opBloedlink! |
|
Back to top |
|
|
ManMonster
Joined: 30 Jun 2009 Posts: 1853 Location: België
|
Posted: Tue Aug 23, 2011 6:38 pm Post subject: |
|
|
14. Scary Movie 4 (2006)
13. Bekushiru: 2077 Nihon sakoku (2007)
12. The Devil's Tomb (2009)
11. Fire Down Below (1997)
10. Gryphon (2007)
9. Jarhead (2005)
8. The Ruins (2008)
7. Sands of Oblivion (2007)
6. Superhero Movie (2008)
5. Underground (2007)
4. Epic Movie (2007)
3. Æon Flux (2005)
2. Pathfinder (2007)
1. Torque (2004)
Zijn de enige films die ik lager dan een 5 heb beoordeeld sinds 2007, als ik een film echt slecht vind dan stop ik gewoon met kijken en beoordeel ik hem dus niet. _________________ If payback's a bitch, you'll be in debt forever.
|
|
Back to top |
|
|
|